poniedziałek, 6 stycznia 2014

CLARINS - dwufazowe serum nawilżające


CLARINS

Dwufazowe serum nawilżające. Producent zapewnia, że produkt działa we wszystkich warstwach skóry, aby pobudzić jej mechanizmy nawilżania. Dodaje skórze świeżości, witalności i gładkości.

rodzaj skóry: sucha, normalna, mieszana
pojemność: 30 ml
cena: ok.230 zł



MOJE PLUSY:
+ konsystencja: lekko tłusta,dobrze się rozprowadza,
+ wchłanianie: szybko się wchłania,zostawia delikatne uczucie "mokrości" (nawilżenia)
+ nawilżanie: daje uczucie nawilżenia, gładkości, skóra nie jest "ściągnięta",
+ nie zapycha: wypryski które mam na twarzy nie zostały "pogłębione", nie zauważyłam też powstania nowych,
+ zapach: delikatny, świeży, morski,
+ nie uczula: skóra wokół oczu nie piekła, używałam go także po depilacji laserowej wąsika.

MOJE MINUSY:
- cena: jak dla mnie za wysoka, przy tym działaniu powinna być znacząco mniejsza bo serum nie czyni "cudów".

Czy kupiłaby ponownie? TAK-ale jakby cena była mniejsza :)

1 komentarz:

  1. Hm ... Nawilżenia nie potrzebuję, a mat i usuwanie nadmiaru sebum

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)