sobota, 18 stycznia 2014

E PHARMACERIS Emolientowy krem nawilżający na dzień

  PHARMACERIS

EMOLIACTI
Emolientowy krem nawilżający na dzień
 
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, przesuszonej, skłonnej do łuszczenia się i podrażnień, ze skłonnością do atopowego zapalenia skóry. Zawiera filtry SPF 20.
Hipoalergiczny, bez barwików.

ZAWIERA:

Masło Shea - naśladuje strukturą naturalną lipidową osłonę skóry, działa łagodząco i odżywczo na naskórek, charakteryzuje się wysoką zawartością składników niezmydlających się, dlatego surowiec ten długo pozostaje w warstwach skóry i trudno go zmyć mydłem lub wodą.

Wosk z oliwek - jest łagodnym emolientem, odżywia i nawilża skórę.

Emolienty- tworzą na powierzchni skóry cienki film okluzyjny, warstwę ochronną - chroniącą przed nadmiernym odparowywaniem wody z głębszych warstw skóry. Uzupełniają naskórek o lipidy, intensywnie natłuszczają i nawilżają skórę, pozostawiając ją odżywioną, elastyczną i miękką w dotyku.

 
SPOSÓB UŻYCIA: nałożyć krem na umytą suchą skórę twarzy i dokładnie rozprowadzić. Stosować do codziennej pielęgnacji.
 
rodzaj skóry: sucha,wrażliwa,atopowa,podrażniona
pojemność: 50 ml
cena: ok.35 zł
 

 
MOJE PLUSY:
+ działanie: można powiedzieć, że to jedyny jak dotąd krem który zużyłam do końca bez najmniejszego "ale" :) a nawet byłam zdziwiona że już się skończył. Nie mam skóry atopowej ale za to suchą przez co czuję dyskomfort. Ten krem doskonale nawilża, znika uczucie ściągnięcia. Używałam go również pod oczy i nic nie piekło,
+ nie zapycha porów: mimo że skóra jest sucha to na czole czasami mi coś wyskoczy. Podczas używania kremu nie odnotowałam aby te objawy się nasiliły,
+ zapach: bardzo miły i delikatny, świeży,
+ nakładanie: krem dozuje się na dłoń dzięki pompce, ja osobiście uwielbiam taki tym rozwiązania,
+ konsystencja: krem w miarę gęsty, beż żadnych problemów rozprowadza się na twarzy,
+ cena: kupiłam go w promocji za 26 zł w aptece,
+ filtry SPF 20: to mój podstawowy warunek który krem musi spełnić abym go zakupiła :)
 
MOJE MINUSY:
brak
 
 
Czy kupiłabym produkt ponownie? TAK
 
 
P.S Muszę kupić taki sam ale przeznaczony na noc. Czy może ktoś z Was już go używał?
 

4 komentarze:

  1. Ja mam krem Pharmaceris N, do cery naczynkowej na dzień i na noc. Tego kremu nie miałam, ale mam jeszcze podkład z Pharmaceris. Ogólnie bardzo lubię tą firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeszcze balsam..ale jest bardzo gęsty :) niedługo napiszę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)