czwartek, 16 stycznia 2014

IWOSTIN HYDRATIA- fizjologiczna pianka

 IWOSTIN

HYDRATIA

 
Fizjologiczna pianka do mycia twarzy i demakijażu, hypoalergiczna.

Producent pisze,że pianka delikatnie oczyszcza skórę, jednocześnie zapewniając skórze prawidłowy poziom nawilżenia.
Zawiera naturalnie występujący w skórze kompleks NMF w którego skład wchodzi mocznik, lizyna, sól sodowa kwasu piroglutaminowego i kwas mlekowy.
Wiąże wodę w skórze oraz oraz skutecznie zabezpiecza przed jej nadmierną utratą przez naskórek. Ceramidy roślinne odbudowują struktury lipidowe, zaś olej z awokado chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy warstwy rogowej naskórka.
Pantenol działa nawilżająco oraz wraz z woda termalną z Iwonicza-Zdroju- kojąco i łagodząco. Nie zawiera mydła!
 
SPOSÓB UŻYCIA: Stosować codziennie rano i/lub wieczorem. Na zwilżoną skórę nanieść niewielką ilość preparatu , delikatnie rozsmarować, a następnie spłukać ciepłą wodą.
 
rodzaj skóry: odwodniona, sucha
pojemność: 165 ml
cena: ok.22 zł


MOJE PLUSY:
+ oczyszczanie: stosuję piankę wieczorem do mycia twarzy. Bardzo dobrze radzi sobie z makijażem oczu a mianowicie z tuszem do rzęs i kredkami. Zwilżam cała twarz wodą, jednym naciśnięciem dozuję piankę na dłoń i rozsmarowuje na całą twarz łącznie z oczami. Stosuje ją jako demakijaż (bo zawsze robię to podczas kąpieli) Schodzi wszystko! A pod oczami nie zostają mi czarne zacieki :)
+ nawilżanie: po umyciu czuć różnicę w dotyku. Skóra jest miękka, elastyczna i co najważniejsze nie ściągnięta! Mam skórę suchą i kiedy np. myję twarz mydłem nawet nawilżającym to twarz mam mocno ściągniętą i wysuszoną tak jakby miała biały nalot- po tej piance czegoś takiego nie mam.
+ konsystencja: jest wodnista ale przy wyciskaniu robi się biała pianka przez co preparat jest wydajny. Dozuję tylko jedno naciśnięcie na dłoń.
+delikatność: nie podrażniła twarzy ani moich oczu (no chyba że otworzyłam oczy podczas mycia-to piecze ;) Stosuję ją również po depilacji laserowej wąsika i nic złego się nie dzieje.
+ zapach: jest piękny :D kocham takie wodnisto-morskie-świeże zapachy :D
+ cena: nie wygórowana
+ dostępność: w prawie każdej aptece, ja kupuję przez internet bo jest jeszcze taniej :)
 
MOJE MINUSY:
- mogłaby mocniej nawilżać :D no bo nawilżania nigdy za wiele! :)
 
 
 
Czy kupiłabym produkt ponownie? TAK!- jest to już moje kolejne opakowanie

5 komentarzy:

  1. Wygląda dość ciekawie. Uwielbiam pianki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś ich nie używałam ale teraz je uwielbiam :)

      Usuń
    2. wedlug mnie niezbyt sa wydajne

      Usuń
  2. Również lubię pianki, tej nie miałam nigdy:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)