czwartek, 9 stycznia 2014

MAYBELLINE Colossal Volum' Express -maskara

MAYBELLINE Colossal Volum' Express

Dzisiaj przyszła pora na recenzję powyższego tuszu do rzęs.
Szczerze powiedziawszy "mam problem" z kupieniem dobrej maskary ponieważ duża ich część skleja moje rzęsy. Tylko najlepsze w tym jest to że każda to robi :) hmm...doszłam do wniosku że chyba to z moimi rzęsami jest coś nie tak albo ja "przesadnie" chciałabym mieć je rozdzielone :D Więc mam już swój patent!!!- rozdzielam je igłą..tak wiem wiem zabrzmiało to dziwnie :P tak czy siak to działa i jestem w pełni zadowolona :P
 
CENA: ok. 25 zł
POJEMNOŚĆ: 9,2 ml
 
 
 
 
MOJE PLUSY:
+ konsystencja: nie jest rzadka i bez problemu się ją nakłada,
+ gruba szczoteczka: uwielbiam maskary o tak szerokiej i grubej główce,
+ zapach: nie śmierdzi jak to potrafią inne :P
+ wydłuża i podkręca (co można zobaczyć na poniższych zdjęciach)
+długo leży: szybko nie "wietrzeje"
+ cena: jak dla mnie niska
+ brak grudek
 
MOJE MINUSY:
- dokładnie nie rozdziela rzęs
- wystarczająco nie pogrubia (może to przez to że daję tylko jedną warstwę?)
 
A TAK PREZENTUJĄ SIĘ MOJE RZĘSY:
P.S dołu rzęs nie maluję bo wtedy wyglądam jak żaba Monika :P


 
NIE ZGADZAM SIĘ NA PUBLIKACJE MOICH ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!
 
 
Czy kupiłabym ją ponownie? TAK!
 
A WY JAKIE MACIE SWOJE ULUBIONE MASKARY? :)
 
 

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię maskary Maybelline, i to chyba moje ulubione :) A o rozdzielaniu rzęs igłą już słyszałam, dlatego nie jest dla mnie to dziwne :) Masz bardzo ładne długie rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna szczoteczkę za 3-5 zł kupić. szybciej prosciej

      Usuń
  2. ludzie o pomyśleniu o igle koło oczu mają dreszcze hihi..:) a ja innego sposobu nie znam :P bo szczoteczką nic nie daje...dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest mój nr 1 jeśli chodzi o mascary i jest stale w mojej kosmetyczce ;) ja rozdzielam rzęsy, które się sklejają pęsetą ;p oczywiście bardzo delikatnie,i efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. pęsetą? heh no to ja o tym nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie działa taki sposób ;-)

      Usuń
    2. o pęsecie też już słyszałam :)

      Usuń
    3. hehe, kiedys tez tak robilam bo to bylo pierwsze pod reka

      Usuń
  5. Ja mam to samo - żadna maskara mnie nie zadowala - tylko mam rzęsy bardzo gęste, podobno długie i proste jak drut, którego nie można podwinąć :) Trzeba się chyba przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znalazlam ideal :D https://www.google.pl/search?q=maybelline&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=kQCuVKrYMMbJPKGFgIAL&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=860#tbm=isch&q=maybelline+tusz&revid=757924149&imgdii=YF7lfoZnfA9-SM%3A%3B6MpJ33xAnM9AmM%3BYF7lfoZnfA9-SM%3A&imgrc=YF7lfoZnfA9-SM%253A%3B14KqrgQ2XTYlLM%3Bhttp%253A%252F%252Fwizaz.pl%252Fkosmetyki%252Ffoto%252F57012_250.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwizaz.pl%252Fkosmetyki%252Fprodukt.php%253Fprodukt%253D57012%3B250%3B250

      Usuń
  6. Używałam kiedyś tej maskary i byłam zadowolona. Teraz używam Lovely, jest tania i fajna:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)