środa, 15 stycznia 2014

OILLAN EMULSJA NATŁUSZCZAJĄCA


OILLAN


Emulsja natłuszczająca do kąpieli dermatologicznej.

Emulsja skutecznie oczyszcza podrażnioną, suchą oraz łuszczącą się skórę niemowląt, dzieci i dorosłych. Delikatna formuła nie zawiera mydła, ani SLES/SLS, dzięki czemu polecana jest również w przebiegu pielęgnacji schorzeń dermatologicznych (AZS, łuszczyca, „rybia łuska”). Parafina ciekła tworzy delikatny film ochronny na powierzchni skóry, natłuszcza, nawilża oraz wygładza naskórek.

- Pozytywna opinia Centrum Zdrowia Dziecka,
- Może być stosowany u dzieci powyżej 1. miesiąca życia,
- Nie zawiera parabenów,
- Nie zawiera barwników,
- Nie zawiera kompozycji zapachowej,
- Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry,
- pH neutralne dla skóry.

rodzaj skóry: sucha, podrażniona, skłonna do alergii
pojemność: 200ml / 400 ml
cena: ok. 15 zł / 32 zł
 

MOJE PLUSY:

+ nie podrażnia: nawet jak użyłam na skórę na której dostałam „pokrzywkę”, mogę nawet stwierdzić że „uśmierzyła” mi swędzenie spowodowane alergią. Doskonały do pielęgnacji nóg po goleniu.
+ nawilża: uwielbiam codziennie ją stosować do kąpieli ponieważ skóra jest dobrze nawilżona, miękka i gładka przez co nie potrzebuję używać już balsamu do ciała
+ zapach: plus za to,że jest bezzapachowy
+ przystępna cena
+ dostępność: w każdej aptece
+ konsystencja: konsystencja bardzo dobra, jest przeźroczysty jednak przy kontakcie z wodą robi się mleczny i zabarwia wodę w wannie na biało :)

MOJE MINUSY:

- mało wydajny: do kąpieli trzeba nalać 1-3 nakrętki, więc żeby szybko się nie zużywał to używam go jak żel pod prysznic (nakładam bezpośrednio na ciało)
 
 
Czy kupiłabym produkt ponownie? TAK- TO JUŻ MOJE KILKUNASTE OPAKOWANIE :)

3 komentarze:

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)