środa, 29 stycznia 2014

PODUSZKA WELLPUR

PODUSZKA WELLPUR LAKE MICHIGAN


Poduszkę zakupiłam w sieci sklepów JYSK. Były w promocyjnej cenie 185 zł/ szt.
 Cena bez promocji kosmiczna bo aż 349 zł!

Jako, że zamówiliśmy nowe łoże małżeńskie :D postanowiliśmy przerzucić się na inny typ poduszek i materacy-z pianki termoelastycznej.

Dużo można znaleźć pozytywnych opinii na temat takich poduszek i materacy, więc skusiłam się na zakup.

Producent pisze, że poduszka daje podparcie dla ramion i karku w trakcie snu aby krew przepływała swobodnie i bez wysiłku. Minimalizuje to powstanie migrenowych bóli głowy.
Poduszka ta posiada strefę żelową, która daje uczucie chłodu oraz komfortu.
Piankowy rdzeń "z pamięcią" ma dobrą zdolność powracania do swojego początkowego kształtu. Poduszka dzięki swojej otwartej i przewiewnej strukturze komórkowej odprowadza w nocy wszelkie nadmierne ciepło.

Poduszka nadaje się dla alergików. Ponieważ roztocza kurzu domowego nie są w stanie przetrwać w piance.

Poduszka posiada rozpinaną poszewkę wykonaną z 55% poliestru, 45 % z bambusa, jest miękka i wytrzymała i może być prana w temp. 40 C.

Wkład poduszki jest z 100% pianki termoelastycznej.

WYMIARY:
długość: 60 cm
szerokość: 40 cm
grubość: 11 cm

MOJE ODCZUCIA:
Kiedyś miałam zwykłą poduszkę z 2 jaśkami, bo wiecznie było mi za nisko pod  głową, a poduszka w nocy robiła się plaskata:P Wyglądało to tak, że najpierw kładłam jaśka, potem poduszkę i znowu jaśka :D a w nocy wszystko mi uciekało spod głowy :P Wiem, brzmi to tak, jakbym przez te warstwy poduszek miała głowę na stojąco ale uwierzcie mi, że mimo tych warstw wszystko było spłaszczone. Tak czy inaczej było mi niewygodnie i bolał mnie kark :P

Po zakupie ciężko było mi się do niej przyzwyczaić..mimo, iż od razu poczułam różnicę bo głowa była na swoim miejscu i nie uciekała mi :P Pod wpływem ciepła i nacisku ciała, głowa pomału "wtapia" się w poduszkę, aż uzyska odpowiednią dla kręgosłupa pozycję.

Trwa to kilkanaście sekund :) Po używaniu jej przez ponad miesiąc, jestem w stanie stwierdzić, że wybór był trafiony :D Mąż też jest zadowolony, więc nie mamy zamiaru wracać do "zwykłych" poduszek. Ponadto pokrowiec jest bardzo mięciutki, gładki i przyjazny do twarzy :D

Co do tego, że minimalizuje powstawanie bóli migrenowych to nie mogę się wypowiedzieć bo nigdy takich nie miałam. Na pewno nie boli mnie kark :)

Poduszki wypróbowała u mnie też moja siostra i stwierdziła, że mam jej też kupić jak będą w promocji, bo kiedyś kupiła podobne na allegro za jakieś za 80 zł ale miały mniejszy wymiar i nie była z nich zadowolona.

A OTO ZDJECIA:

 Poduszka po wyjęciu z kartonu ma dodatkową powłokę zabezpieczającą


Pianka pod wpływem ciepła i nacisku "zapada" się.
A potem wraca do swojego pierwotnego kształtu


Poszewka jest rozpinana na zamek, więc można ją ściągać i prać.

 Poszewkę można prać w temp. 40 C.
 Po ściągnięciu poszewki widać wnętrze poduszki. Jednak pod poszewką jest jeszcze jedno zabezpieczenie w formie pokrowca (ale się go nie ściąga) które chroni ten niebieski żel i wnętrze z pianki przed zabrudzeniem.

 NIE ZGADZAM SIĘ NA PUBLIKACJE MOICH ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!


 ZAKUP ZALICZAM DO UDANYCH :)

Oczywiście je polecam, ale myślę, że zakup takich poduszek jest rzeczą indywidualną.
Warto wybrać się do sklepu i ją wypróbować :)

31 komentarzy:

  1. Chyba ją wypróbuję, bo też mam problem ze zbyt płaską poduszką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry zakup:) skoro jesteś zadowolona i zaliczasz do udanych

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam wolę moją poduchę, która szybko się nagrzewa ;)) pozdrawiam cieplutko ;]

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ! elektryczne przescieradlo / materac by sie przydalo :D

      Usuń
  4. ja wczoraj kupiłam w Biedronce poduszkę profilowaną za 38 zł :) Nawet nie zła, tylko muszę się do niej przyzwyczaić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak Ci idzie :D moja siostra kiedyś kupiła taką tańszą na allegro, profilowaną i z tej pianki ale już je wyrzuciła bo nie były fajne..wróciła do normalnych a teraz jak się przespała na tej mojej to znowu chce taką jak ja mam :)

      Usuń
    2. ja zawsze klasyczna poduche , no i dla alergikow

      Usuń
  5. mam bardzo podobna poduszke i jestem z niej zadowolona :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem one są fajne dla tych którzy lubią mieć "więcej" pod głową :D

      Usuń
    2. dla mnie za mala. mam zwyczaj miec glowe , ramiona i kawaleczek ponizej ramion na "uniesieniu" nawet 1 cm :D

      Usuń
  6. I zaraz sie posypia komentarze , ze zwykla jest lepsza a ja kupilam w iedronce za 20zl i jest taka sama itd. Polacy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie - naklada sie na ta poduszkę poszewke od poscieli czy ta dołączona piwinna byc jedyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszewka ta co jest w niej poduszka wystarcza, można ją prać. Chociaż ja i tak zakupiłam cały ładny komplet pościeli i pozakładałam na nie poszewki :) oczywiście musiałam pozmniejszać je na poduszki bo robią 70x80 poszwy wiec by nie pasowały na te poduszki :)

      Usuń
    2. zazwyczaj mamy poszewki od razu ktore mozna prac

      Usuń
  8. kupiłam poduszkę i strasznie śmierdzi, czy to normalne? próbowałam znaleźć kontakt do obsługi klienta producenta ale nie ma strony tylko fb, albo ja nie mam szczęścia. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu powodu tego smrodu. Bardzo mało śpię i zależy mi na wygodzie, a poduszka jest poprostu bardzo droga. Mój kontakt: dorotagorczyca.atelier1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę ściągnąć poszewkę i wyprać, a sama pianka niech się troszkę wietrzy :) u mnie po kilka tygodniach zapach minął i już nic nie czuć :)

      Usuń
  9. Myślę, ze po jakims czasie zapach ulotni sie. Kupiłam materac i tez smierdzial,ale producent to zapisal, ze tak bedzie i wszystko wroci do normy. Kolorowych snów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba wszystko co nowe . tzw - chinszczyzna

      Usuń
  10. Witam, czy po tych miesiacach uzywania nadal sa Panstwo zadowoleni z poduszek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :) tak ja z mężem jestem bardzo zadowolona...teraz nie wyobrażam sobie spać na "zwykłych" bo zawsze mi czegoś brakuje pod głową :) poduszki nie mają już tego chemicznego zapachu i śpi się na nich bardzo wygodnie :)

      Usuń
    2. dziekuje bardzo za odpowiedz :)

      Usuń
    3. nie ma za co ;) pozdrawiam

      Usuń
    4. nie dla mnie :( musze miec cos pod ramionami takze, a ta, nawet w wersji wiekszej, bedzie nie wygodna

      Usuń
  11. Mam już ponad rok i bardzo polecam Nie wrócę już do zwykłej, kupiłam jedną na próbę i mój luby zawsze ścieli łóżko tak by mieć ją po swojej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Używam poduszkę Wellpur już kilka lat ale niestety poszewka na poduszkę już nie nadaje się do nałożenia. Pytałem się w Jusku czy jest do kupienia nowa poszewka-taka jak oryginalna ale podobno nie ma takiej możliwości. Proszę o odpowiedź czy tak jest na pewno. Pozdrawiam. Henryk Ł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszewkę można prać :) Z tego co wiem nie można niestety dokupić poszewki- jednak można poszukać jakiejś innej (zamiennika)lub uszyć. Ja osobiście na ten oryginalny pokrowiec zakładam normalną poszewkę...

      Usuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)