niedziela, 19 stycznia 2014

POJEMNIKI NA PRZYPRAWY

POJEMNIKI NA PRZYPRAWY

Zakupiłam ostatnio fajny gadżet kuchenny- pojemniczki na przyprawy. Lubię mieć przyprawy, które ciągle używam pod ręką :) Oprócz tego,że fajnie widać co w nich jest to ładnie się prezentują na blacie :)
 
W skład kompletu wchodzi:
-metalowa podstawka,
-metalowy drut, który można zamontować z tyłu i wtedy podstawka sama stoi,
- 9 metalowych pojemniczków,
 
Pojemniczki są bardzo pojemne :) Można do nich dać kuleczki pieprzu, liść laurowy..i.t.p
 
Z tyły pojemniczki mają magnes dzięki którym mocno przyczepiają się do podstawki i nie ma takiej siły żeby samoistnie się obsunęły. Można pojemniczki dać do szafki lub szuflady dzięki czemu będziesz miała ładnie uporządkowane przyprawy i nie będą Ci się walać ;)
 
Pojemniczki można przyczepić nawet do lodówki :D
 
Mają one dwa rodzaje dziurek: duża i kilka drobnych.
 
Są łatwe w utrzymaniu czystości :)

Jedyną wadą może być to,że trzeba uważać na tą podstawkę (żeby mocno nie szurać po niej) bo robią się ryski. Ale z drugiej strony rysek nie widać bo są pod pojemnikami :)
 
CENA: ok. 30 zł
 
A OTO ZDJĘCIA:















 NIE ZGADZAM SIĘ NA PUBLIKACJE MOICH ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!

6 komentarzy:

  1. Fanie się te pojemniki prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chyba będą w szafce schowane (żeby się nie kurzyły ) ;)

      Usuń
    2. szkoda w szafce , lodówka wymiata haha

      Usuń
  2. Ale świetne, ja mam na przyprawy takie mini słoiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam ostatnio w Kauflandzie takie słoiczki metalowe bodajże firmy Fackelmann ale jedna sztuka była aż za 15 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mama mase, byle malo miejsca zajmowaly

      Usuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)