poniedziałek, 27 stycznia 2014

PRZESIEWAK

PRZESIEWAK

Ostatnio zakupiłam fajny przesiewak m.in do mąki, cukru pudru. Pamiętam jak się kiedyś męczyłam ze zwykłym sitkiem...wszystko miałam w mące :P teraz takiego problemu nie mam.
 
Przesiewak jest bardzo poręczny, prosty i szybki w obsłudze.
Wykonany jest z wysokiej jakości polerowanej stali nierdzewnej, jednak zaleca się jego mycie ręczne. Do zmywarki go nie wsadzałam i w sumie nie mam zamiaru, bo wystarczy go opłukać pod bieżącą wodą.
 
Posiada wygodny sprężynowy uchwyt, który wciągnięty wielokrotnie do środka, umożliwia łatwe przesiewanie np. mąki zgodnie z potrzebą.
 
Jedyne moja zastrzeżenie to takie, że strasznie się błyszczy i czasami sprężynka źle odskakuje ale mimo tego i tak nie wróciłabym do używania zwykłego sitka :)
 
Cena: 10 zł

 
 
 
 
 

  NIE ZGADZAM SIĘ NA PUBLIKACJE MOICH ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!

5 komentarzy:

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)