niedziela, 2 lutego 2014

AVON KREM Z PODKŁADEM

Kochane! Naszła mnie dzisiaj ochota na wypróbowanie kremu upiększającego z podkładem firmy AVON.

 
Powiem Wam szczerze, że nie cierpię mieć cokolwiek na twarzy a tym bardziej podkład, dlatego skusiłam się na ten krem :) Cenię naturalność dlatego szukałam czegoś w miarę naturalnego i lekkiego :)
 
CENA:
- bez promocji około 40 zł
- z promocją około 25 zł
Akurat jak go zamawiałam jak był w promocji :D
 
MOJE PLUSY:
+ lekko kryje: jest to dla mnie duży plus, jednak dla kogoś kto szuka mocnego krycia nie będzie się nadawać. Na co dzień nie używam żadnych podkładów a jak go nałożyłam to koleżanki w pracy nawet go nie zauważyły i twierdziły że nie ma różnicy :)
+ poprawa kolorytu: delikatnie poprawia koloryt buzi tak jakby skóra była muśnięta słońcem.
+ lekko rozświetla: krem posiada delikatne drobinki rozświetlające więc pod kątem skóra lekko się błyszczy.
+ konsystencja: fajnie się go rozsmarowuje, lekko i przyjemnie.
+ filtry SPF 15
+ nie pozostawia efektu "maski" czyli nie widać różnicy między szyją na twarzą
 
MOJE MINUSY
- konsystencja: mimo, iż się fajnie rozprowadza to krem wypływa z tubki :( muszę go trzymać do góry zakrętką,
- zapach: nie należy do najmilszych, trochę chemiczny,
- błyszczenie: skóra na czole lekko się po nim błyszczy więc myślę, że dla osób z cerą tłustą i mieszaną nie będzie się nadawać.
- nie trwały "wyciera się": czyli jak ktoś lubi majstrować przy twarzy będzie mu szybko schodzić :P
- cena: myślę, że 40 zł to za dużo.
- odkłada się na suchych skórkach: czyli jak mamy gdzieś strupka lub suchą skórkę to po nałożeniu odkłada się tak, że tą skórkę mocniej widać (można to dostrzec u mnie na zdjęciu ostatnim przy ustach w lewym konciku)
 
 
ZDJĘCIA SĄ ROBIONE W ŚWIETLE DZIENNYM,
BEZ LAMPY i innych zbędnych upiększaczy
 

 
Tutaj widać jak krem wypływa z tubki
 
Kolor jaki wybrałam to: SHELL
 
Twarz bez kremu
 
Twarz z kremem

 
Bok twarzy bez kremu
 
Bok twarzy z kremem


PRZED                                                                              PO
PRZED                                                                          PO
Te ostatnie zdjęcia jakieś niewyraźne wyszły :/ chyba przez to, że je pomniejszyłam to raptownie się zamazały...Ale na nich widać różnicę w kolorze twarzy :)
 
Różnica niewielka, twarz nabiera lekkiego kolorku, więc tak jak pisałam nadaje się on tylko dla osób które chcą minimalnie coś tam polepszyć :D
 
Mimo tych wszystkich minusów i tak uważam, że warto go zakupić przez osoby "ceniące naturalność"
 
A CZY WY UŻYWACIE TAKICH KREMÓW? :)

10 komentarzy:

  1. Mam ten krem i nie przepadam za nim...ma dziwny jasny taki ziemisty kolor chociaż u Ciebie ładnie wyrównuje kolor skóry. Zdecydowanie wolę krem CC Dr.Brandt .
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam kolor Shell :) może masz za jasny? :) pozdrówka i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. w00w ... ile bym dała za taką piękną cerę... szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jednak jakieś tam niedoskonałości są no ale nie można mieć wszystkiego ;)

      Usuń
  3. Krem fajnie wyrownuje koloryt. Masz piękną cere, pozazdrościc :)) Juz nie pamiętam kiedy taka mialam :(

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja swoje też przeszłam w wieku 15-18 lat, masakra :) teraz już się wszystko uspokoiło..oby :D

      Usuń
  4. U mnie by się się nie sprawdził, bo mam tłustą cerę, ale u Ciebie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt do tłustej cery nie będzie się nadawał :), dziękuję :) chociaż mój mąż nie cierpi go :P

      Usuń
  5. Masz bardzo ładną cerę,a krem sprawdził się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)