czwartek, 27 lutego 2014

FOLIA DEKORACYJNA NA SZYBĘ- JAK ZAŁOŻYĆ?

FOLIA DEKORACYJNA (ochronna)

NA SZYBĘ

Ostatnio zakupiłam folię dekoracyjną (ochronną) na szybę w LIDLU. Było kilka wzorów, ja wybrałam matową.

Folia jest idealna do ozdoby i ochrony szyb, jest tyle wzorów, że można stworzyć coś wyjątkowego:) 
Przeznaczona jest do okien i gładkich powierzchni szklanych.

Ja akurat potrzebowałam ją aby zasłonić szybę w piwnicy, żeby nikt mi nie zaglądał :P

Opiszę Wam w kilku krokach jak ją założyć- to proste! :) Nie musicie "prosić się" płci przeciwnej o pomoc w jej założeniu :P

CENA: Około 24 zł





 Okno myjemy najpierw gąbką z płynem do naczyń (jeśli są mocne zabrudzenia)

 Pamiętajmy o dokładnym umyciu brzegów okna



Myjemy płynem do szyb

Wycieramy do sucha

Pamiętajmy aby dokładnie wytrzeć na bokach


Na koniec mycia można dodatkowo przetrzeć nawilżaną ściereczką do mycia okien

Mierzymy okno i docinamy odpowiedni kawałek

 Spryskujemy cała szybę wodą

 Odklejamy cieńszą część folii i wyrzucamy. Tą grubszą przykładamy stroną gładką do okna

I mocno dociskamy ją do okna (powinna szybko się przylepić)

Szmatką lub ściągaczką do okien usuwamy resztki wody i powstałe pęcherzyki powietrza.
Jeśli używamy szmatki to musimy użyć tutaj siły! ruchami pionowymi (góra-dół) i poziomymi "wyciągamy" resztę wody i usuwamy pęcherzyki powietrza. Jeśli mamy ściągaczkę do okien to robota będzie łatwiejsza :)

Musimy zwrócić szczególną uwagę na brzegach okna

TAK SIĘ PREZENTUJE OKNO PRZED:

A TAK PO:

Fajnie prawda? :)

8 komentarzy:

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)