środa, 12 lutego 2014

GIĘTKI KOSZYK Z LIDLA

KOSZ NA PRANIE


Zakupiłam dzisiaj w LIDLU, fajny koszyk z uszami.
 
Kolory do wyboru to:
-zielony
- fioletowy
- niebieski
 
Koszyk jest bardzo dobrze wykonany. Ma zaokrąglone kanty ,więc nie podrapie ani nie uszkodzi prania. Jest bardzo giętki, więc łatwo go schować do np. wąskiej szafy.
 
 
Przeznaczam go na mokre pranie, które będę wyciągać z pralki i rozwieszać.
Jednak nadaje się również na piknik, bo jak się złapie go za uszy jedną ręką to tak fajnie się zwęża :)
 
 
Mój wybór trafił na fiolet :D Zieleń była bardzo jasna i rażąca :) Niebieski bardzo stonowany, raczej odcień takiego ciemnego niebieskiego.
 
 
CENA: 15 zł
POJEMNOŚĆ: 30 L
 
 
A OTO ON:








OFERTA W LIDLU OD 10.02.2014 r.

TUTAJ GAZETKA: KLIK

8 komentarzy:

  1. Fajny, musze się wybrac do Lidla ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam giętki kosz, ale z Ikei dla odmiany. Ten również prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dużo dałaś? pamiętasz może?:)

      Usuń
  3. Taki kosz zawsze się przyda, ja mam podobne 2 z Ikei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z Lidla jest za śmieszną cenę :D 15 zł nieźle :)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, bo zapewne już ich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam u siebie 2 lidle :) i powiem szczerze, że dużo ich było jeszcze ,więc może warto zobaczyć :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)