piątek, 28 lutego 2014

HIT! ODŻYWKA EVELINE!

ODŻYWKA DO PAZNOKCI

EVELINE DIAMOND HARD



MÓJ HIT!!!


CENA: ok.11 zł

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój Hit :) odżywkę do paznokci firmy EVELINE- paznokcie twarde i lśniące jak diament.


Paznokcie moje były zawsze króciutkie..kiedy tylko urosły na długość 2 mm już było widać, że ulegają rozdwojeniu i musiałam obcinać. Były miękkie i często ulegały zahaczeniu lub połamaniu. Mogłam tylko pomarzyć o długich paznokciach :(


Wyjściem tylko było założenie tipsów...no ale ile można?


Któregoś dnia koleżanka poleciła mi właśnie tą odżywkę :) Nakazała mi systematyczność!- bo inaczej nie byłoby żadnych rezultatów! Więc pamiętajcie o systematyczności!-to podstawa!


STOSOWANIE:
Pierwszego dnia nakładamy jedną warstwę, drugiego dnia kolejną i trzeciego dnia trzecią warstwę. Na czwarty dzień wszystko zmywamy i zaczynamy od początku.


REZULTATY:
-mega twarde paznokcie,
- brak rozdwojenia,
- ładny połysk,
- długie paznokcie :)
-mam wrażenie, że szybciej rosną :)
- dobrze wzmacnia rozdwojoną końcówkę (jeśli takie się ma) i zapobiega dalszemu rozdwojeniu.


Niestety efekty nie są trwałe i mijają jeśli odłoży się odżywkę na bok i nie będzie się jej stosować. Dlatego też stosuję ją pod kolorowy lakier.


Jestem w trakcie kończenia drugiego opakowania. Pozwoliłam sobie stosować teraz tą odżywkę co drugi a nawet trzeci dzień i nic złego się nie dzieje :)


WADY? Hmm...
Muszę częściej przycinać paznokcie, bo nie lubię zbyt długich :P
Jak się zaprzestanie stosowania to paznokcie natychmiast wracają do stanu poprzedniego.




PIERWSZA WARSTWA ODŻYWKI

DRUGA WARSTWA ODŻYWKI

TRZECIA WARSTWA ODŻYWKI

MOJE PAZNOKCIE OBECNIE


 Mogę ją szczerze polecić!

9 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, przekonałaś mnie do kupienia tej właśnie odżywki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to :) mam nadzieję, że będziesz tak jak ja zadowolona! :)

      Usuń
  2. Słyszałam, że ich lakiery są dosyć "nierówne" pod względem jakości i trwałości. Ale odzywkę chetnie bym wypróbowała. Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam ich lakierów :) ale kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  3. Odżywka owszem utwardza, zapobiega rozdwajaniu paznokci i jest pomocna, ale zawiera formaldehyd w składzie, który jest silnie alergiczną substancją więc uwaga na skutki uboczne:) Więcej informacji znajdziesz na blogach, naprawdę ostrożnie z tą odżywką :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja się o tym tyle naczytałam i naoglądałam tak strasznych, wręcz drastycznych zdjęć...że mam aż ciarki :)

      Usuń
  4. Ciekawa odżywka, masz paznokcie w naprawdę świetnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje Paznokcie rzeczywiście wyglądają na bardzo mocne. Czytałam o tej odżywce tyle dobrego. Muszę ją w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją wczoraj, jak kupowałam swoją:) Zobaczę jak zadziała moja i może będę je stosować zamiennie. Muszę się skupić na dłoniach, bo nigdy nie starcza mi na nie czasu i tak obcinam, piłuję, odrosną to się łamią i zaczepiają i tak ciągle :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)