piątek, 7 lutego 2014

LAKIER WIBO

LAKIER WIBO EXTREME NAILS

Kolor: 253 

 Kilka dni temu zakupiłam lakier firmy Wibo. Na pierwszy rzut oka spodobał mi się kolorek tej czerwieni i bez zastanowienia go wzięłam :)

CENA: 5 zł
POJEMNOŚĆ: 9,5 ml



MOJE PLUSY:
+ konsystencja: lakier ma fajną konsystencję. Nie za rzadką nie za gęstą :)
+ pędzelek: dobrze rozprowadza lakier
+ połysk: paznokcie ładnie lśnią
+ łatwość aplikacji: lakier szybko nie zastyga, więc łatwo go się nakłada (nie trzeba, aż tak się śpieszyć)
+ kolor: bardzo żywy
+ krycie: wystarczy tylko jedna warstwa do idealnego pokrycia
+ cena: bardzo niska :)
+ dostępność: w prawie każdej drogerii
+ pojemność: nie za duża nie za mała :)
+ ogólna trwałość: nie odpryskuje. Mam już go na paznokciach 4 dni (z tym,że nic nie robiłam palcami :P czyli nie prałam ręcznie, nie zmywałam naczyń i.t.p) Więc nie wiem jak się sprawdzi przy innym założeniu.

MOJE MINUSY:
-lakier "wyciera się": na końcach paznokci, mimo, iż nie robiłam żadnych prac domowych :)


TAK PREZENTUJE SIĘ NA PAZNOKCIACH:








Czy kupiłabym go ponownie? TAK! Myślę, że za tą cenę nie ma co za dużo wymagać :)


A czy Wy posiadacie lakiery marki Wibo? Jesteście zadowolone?

14 komentarzy:

  1. lubię lakiery Wibo. W ogóle wolę tańsze lakiery - dobrze się u mnie trzymają i kolor też zawsze jakiś mi podpasuje. Po co przepłacać? :) Choć u mnie dzisiejsza notka akurat o tym nieco droższym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też nie lubię przepłacać :P

      Usuń
  2. kolor rzeczywiście piękny i bardzo bardzo kobiecy;) Buziaki i przy okazji zapraszam na nowego posta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, bardzo lubię wszelkie czerwienie na paznokciach, więc i ta zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! :)
    Nominuję Cię do Libster blog awards - zapraszam do zabawy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i również mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że dużo osób przepada za marką Wibo :) Mam jeszcze klika w zanadrzu :D niedługo zdam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka lakierów z Wibo i spisują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ;) Bardzo lubię lakiery Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używasz jakiejś odżywki do paznokci ? Możesz coś polecić dobrego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak używam :) gdybym nie używała to paznokcie miałabym połamane, rozdwojone i krótkie...odżywka EVELINE paznokcie twarde i lśniące jak diament, niedługo dodam recenzję bo jest to już moje 2 opakowanie :)

      Usuń
  10. śliczny lakierek ;) idalny do eleganckich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)