wtorek, 4 lutego 2014

MAYBELLINE ONE BY ONE- maskara


MAYBELLINE ONE BY ONE VOLUM EXPRESS

Dzisiaj kolejna recenzja drugiego tuszu do rzęs.
Jak już wcześniej pisałam mam problem z kupieniem dobrej maskary, ponieważ większość skleja mi rzęsy. Pogodziłam już się z tym faktem, ponieważ nie jest to chyba realne aby jakakolwiek maskara sprostała moim oczekiwaniom :P
Jest to tusz pogrubiająco, rozdzielający rzęsy.
CENA: ok. 32 zł
POJEMNOŚĆ: 9,6 ml






MOJE PLUSY:
+ konsystencja: nie jest zbyt rzadka i bez problemu się ją nakłada,
+ gruba szczoteczka: uwielbiam maskary o tak szerokiej i grubej główce,
+ innowacyjność: całkiem inna szczoteczka,
+ wydłuża i podkręca: efekt ten jest bardzo widoczny,
+długo leży: szybko nie "wietrzeje"
+ cena: jak dla mnie niska
+ brak grudek
+ rozdziela rzęsy: mam wrażenie, że lepiej sobie radzi z rozdzielaniem rzęs


MOJE MINUSY:
- zapach: jakiś taki mocny :)
- mniejsze pogrubienie: oczekiwałam większego pogrubienia


A TAKI EFEKT ZOSTAWIA NA RZĘSACH :)




 TUTAJ RZĘSY MALOWANE KILKA TYGODNI PÓŹNIEJ TYM SAMYM TUSZEM
(Wydaje się jakby było ich więcej i jest mocniejsze pogrubienie) Więc myślę, że efekt pogrubienia zależy od naszego nałożenia. Może tutaj nałożyłam większą ilość? Trudno mi samej ocenić.

NIE ZGADZAM SIĘ NA PUBLIKACJE MOICH ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!


Jest to już drugi tusz od MAYBELLINE który mnie nie zawiódł :)
Mimo, iż tusz jednak mocno nie pogrubia to fajnie rozdziela, wydłuża i podkręca :)


Czy kupiłabym produkt ponownie? TAK!

12 komentarzy:

  1. Oo. Przydałby mi się tusz wydłużający rzęsy. Moje niestety są bardzo krótkie, dodatkowo każda rzęsa rośnie we własnym kierunku. Ehh. :) Zaciekawił mnie ten tusz, chyba go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje rzęsy są długie więc nie wiem jaki efekt przyniesie na krótkich ale myślę, ze za tą cenę warto go wypróbować, może akurat :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Jakiś czas temu używałam tego tuszu i byłam z niego zadowolona.
    Nie był to też pierwszy tusz jakiego używałam od MAYBELLINE - więc mogę powiedzieć ,że warto w nie inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam jeszcze Colossal i też byłam z niej zadowolona

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wydłuża być może go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, rzęsy jak firanki :) Bardzo lubię tusze Maybelline, nigdy mnie nie zawiodły jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też mnie nie zawiodły :) tym bardziej że jestem wybredna :D

      Usuń
  5. ładnie wydłuża,szkoda, że nie pogrubia
    a rzęsy masz cieniutkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie można mieć wszystkiego :P

      Usuń
  6. Jakie długie rzęsy ;)) Jak dla mnie silikonowe szczoteczki są najlepsze ;))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)