sobota, 1 lutego 2014

SYMBOLE PRANIA

SYMBOLE ZE WSKAZÓWKAMI DOTYCZĄCYMI PRANIA

Przed każdym praniem warto, aby każda z nas poznała symbole, które się pojawiają na metkach.
Nie chcemy przecież aby nasza najlepsza koszulka nagle się skurczyła o dwa rozmiary? Albo nasza wyjściowa bluzka nagle się rozciągnęła? O nie! nie chcemy :)
Przygotowałam dla Was własnej roboty listę symboli, które znajdują się na naszych metkach i ich opisy. Mam nadzieję, że ułatwi Wam to pranie i nie spotkają Was przykre niespodzianki :)


NIE ZGADZAM SIĘ NA PUBLIKACJE MOICH ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!

4 komentarze:

  1. powiem szczerze ja piorę i prasuję nie patrząc na żadne znaczki ale intuicja mnie jeszcze nie zawiodła ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super bo ja już kilka razy się nacięłam :D

      Usuń
  2. Świetne wskazówki!
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)