wtorek, 18 lutego 2014

VELVET- MYCIE OKIEN

MYCIE OKIEN

ŚCIERECZKAMI FIRMY VELVET 

Chciałabym Wam przedstawić ściereczki do mycia szyb i luster firmy VELVET.


INFORMACJA OD PRODUCENTA:

Ściereczki przeznaczone są do czyszczenia wszelkich powierzchni szklanych, luster i okien.

Nie wymagają użycia detergentów!

Unikalny materiał Kimtech jest bezlitosny  w walce z tłustymi śladami, pozostawia czyszczoną powierzchnię lśniącą i pozbawioną smug.

OPAKOWANIE ZAWIERA:
5 ściereczek niebieskich (czyszczących)
5 ściereczek białych (nadających połysk)

IDEALNE DO:
szklanych drzwi
luster
okien
szklanych blatów

SPOSÓB UŻYCIA:
1.) Zwilż niebieską ściereczkę i oczyść nią zabrudzoną powierzchnię,
2.) Za pomocą białej ściereczki osusza całą powierzchnię, nadając jej połysk.

Uwaga! Producent zapewnia, że są to ściereczki wielokrotnego użycia! Wystarczy je wypłukać w wodzie z mydłem i pozostawić do wyschnięcia.

CENA: 6,50 zł

A JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?



Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego typu produktów...no bo jak to? Mycie brudnych, tłustych szyb bez użycia detergentów? Nie no przecież nie wierzę w magię :P

Ale co tam...może warto wypróbować?...No i po dłuższym zastanowieniu kupiłam owe magiczne ściereczki.

Szukałam je najpierw do kupienia w internecie ale nigdzie nie mogłam ich dostać. Ostatecznie znalazłam je w drogerii Rossmann. Koszt 6,50 zł w Rossmannie.

NO I ZABRAŁAM SIĘ DO MYCIA...

Niebieską ściereczkę zamoczyłam w czystej zimnej wodzie

 Po mocnym odciśnięciu wody, zabrałam się do mycia. 
Zaczęłam od wewnętrznej szyby (przejechałam 1 raz), potem zewnętrzną (około 3 razy bo była mocno zabrudzona).

Tak ścierka wyglądała po umyciu jednego "skrzydła".
Moje okno składa się z dwóch "skrzydeł".

 Po dokładnym umyciu przyszła pora na białą- nabłyszczającą. 
Wytarłam nią do sucha najpierw szybę wewnętrzną a potem zewnętrzną.

 Tak prezentują się ściereczki po umyciu dwóch "skrzydeł" okna.

Niebieska tak dobrze "wchłonęła" w siebie cały bród, że biała pozostała dalej biała :)

NO DOBRA...ALE JAK WYGLĄDAJĄ OKNA? 
Pewnie nie możecie się doczekać efektów? :) OTO ONE:

PRZED
 PO
 PRZED
 PO
 PRZED
 PO
 PRZED
 PO
 PRZED
 PO
 PRZED
 PO
 PRZED
 PO
 PRZED
 PO

I JAK? :)
Ja jestem w wielkim szoku! :D 

Nigdy więcej płynu do szyb, płynu do naczyń, ręczników papierowych, ścierek, gąbek.....

Wystarczą tylko 2 ściereczki i woda! Jaka oszczędność!

Cały brud i tłuste plamy zeszły! ZERO SMUG! :D

Na pewno z czystym sumieniem będę mogła je polecić :)

Już mycie okien nie będzie moją udręką :D

17 komentarzy:

  1. Efekt powalający :) Nigdy nie słyszałam o tych ścierkach, będę się musiała rozejrzeć za nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z tym wielokrotnym użyciem? Faktycznie tak jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo będę myć drugie okno, więc dam znać :)

      Usuń
  3. o fajnie sobie radzą te ściereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu jakaś nowość :D można urozmaicić mycie okien :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sposób :) i do tego nie musimy truć się tą cała chemią!

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie na blogu człowiek sobie uświadamia, że jeszcze wiele nie widział :) Nie miałam o nich pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio znajoma dala mi na spróbowanie po jednej takiej ściereczce. Zachwyciłem się niemożebnie, chciałem kupić, szukam od tygodnia i nigdzie nie ma. W kilku Rossmannach pytałem, bo znajoma tam też kupowała, a tu klops, ściereczki wywiało, nie wiem czy fama się rozeszła, czy co. Jeśli gdzieś znajdę to chyba wykupię cały zapas. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od 2 miesięcy nie mogę ich nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś wie gdzie obecnie mozna je kupić? Poszukiwania trwają, a w Rossmanie uzyskałam informację że zostały wycofane.

    OdpowiedzUsuń
  11. był czas że kupowałam je w Rosmanie ale towaru brak od lutego byłam tez wmoim skepie osiedlowym Pani powiedziała że dystrybutor nie wspólpracuje juz na ternie Polski tylko Niemiec chyba trezba zadzwonić bezpośrednio do firmy Velvet

    OdpowiedzUsuń
  12. Witajcie. Mam smutną wiadomość. Tych chusteczek nie ma już w Polsce. Nie wiem dlaczego. Były super, nie tylko do szyb i luster. Niestety, przewertowałam cały internet i nie ma :(
    Podałam pudełko znajomemu, często jeździ do Szwajcarii, może tam je dostanie?
    Swoją drogą..... Dlaczego, jeśli znajdzie się naprawdę super produkt, wycofują go? Ja nie wyobrażam sobie bez nich życia. Mam dwie ostatnie i chowam jako skarb największy.....

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie, nigdzie nie można ich kupić, a rzeczywiście są świetne, już mam wyprane resztki i ciągle szukam nowych ale bez powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, czy poradziły by sobie z drzwiami balkonowymi i śladami kocich łap na nich. Moją ulubioną ściereczką jest miękka mikrofibra, ale tych nie używałam i nie wiem jakie są skuteczne. mikrofibrę tez można używać bez chemii, ale ja wolę szybkie i w 100% skuteczne sprzątanie, dlatego zawsze przed myciem psikam trochę płynem Sotin.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś wie gdzie aktualnie można je dostać? Od kiedy mi się skończyły mycie okien to już nie to samo :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)