środa, 30 lipca 2014

DZBANEK FILTRUJĄCY DO WODY? CZY WARTO?

DZBANEK FILTRUJĄCY

Czy warto go kupić?



Jakiś czas temu zakupiłam dzbanek filtrujący firmy DAFI.
Model: ATRI CLASSIC 2,4 L.

Zapraszam na stronę producenta: klik


Woda w moim mieście jest twarda. Co tydzień muszę myć czajnik, ponieważ tworzy się w nim biały osad. Robienie herbaty czy kawy doprowadza mnie do szału! Osad po wypiciu jest na każdej szklance!

Przeglądając internet natrafiłam na dzbanki filtrujące. Wybrałam najtańszy na rynku :)

ZAPRASZAM DO RECENZJI :)


Dzbanek DAFI model ATRI CLASSIC jest najmniejszym ze wszystkich modeli dzbanków.
Mieści on w sobie 1,2 Litra przefiltrowanej wody.

Cena zestawu "startowego" Dzbanek + 4 filtry to koszt około: 46,00 zł.

Wybrałam go dlatego, że bez najmniejszego problemu mieści się na każdych drzwiach lodówki :) 
Dzięki temu mam pod ręką schłodzoną wodę :)


Dzbanek posiada duży otwór wlewowy, który ułatwia nam wlewanie wody.
Ponadto posiada bardzo przydatny wskaźnik zużycia filtra. Dzięki niemu nie zapomnimy o jego wymianie.
Wymiana jego następuje co 30 dni.


Jeden filtr jest w stanie przefiltrować nam od 100 do 150 litrów wody.
Cena jednego filtra jest różna. Na internecie można go już zakupić za 6 zł.



INSTRUKCJA OBSŁUGI:

1.) Górę dzbanka ściągamy

2.) Umieszczamy w nim filtr i zamykamy

3.) Nalewamy zimną wodę

4.) Czekamy kilka sekund na całkowite przefiltrowanie

5.) Woda jest gotowa do użycia :)


CZY JEST RÓŻNICA? POPATRZCIE NA ZDJĘCIA :)

Tak wygląda mój czajnik po 2 tygodniach gotowania "kranówki":

Tak wygląda czajnik po 2 tygodniach gotowania wody przefiltrowanej:

Tak wygląda woda przegotowana "kranówka". Widać tutaj biały osad.

Tak wygląda woda przegotowana przefiltrowana.

Zestawienie wody przegotowanej. Po lewej "kranówka" po prawej "przefiltrowana"

Tak wygląda herbata z użyciem wody przegotowanej "kranówki":

Tak wygląda herbata z użyciem wody przegotowanej ale przefiltrowanej:

Zestawienie herbat zaparzonych wodą przegotowaną. Po lewej stronie "kranówka" a po prawej przefiltrowana:

Po lewej stronie widać mocny osad wokół szklanki i pełno pływającego kamienia...

Tak wyglądają szklanki bo wylaniu herbaty.
Po lewej stronie herbata przy użyciu "kranówki" a po prawej przefiltrowana:

Dzisiaj nie wyobrażam sobie jak mogłam przez tyle lat pić to świństwo z kranu...
Jeśli tak jak ja macie problem z twardą wodą to nie ma co się zastanawiać tylko kupić taki zestaw :)
Na pewno będziecie zadowoleni! :)

WODĘ PRZEFILTROWANĄ UŻYWAM M.IN DO:
- przyrządzania kawy, herbaty oraz zimnych napoi,
- gotowania ziemniaków, ryżu czy makaronu,
- gotowania kukurydzy, fasoli, bobu i innych,
- przyrządzania sosów czy zalew,
- do żelazka :)


A czy Wy macie coś takiego w swoim domu?



20 komentarzy:

  1. Od niedawna (jakieś 2 miesiące) używamy dzbanka filtrującego najbardziej popularnej firmy. Na czajniku różnica jest ogromna i brak osadu po herbacie na kubkach! Również używam przefiltrowanej wody do żelazka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby w żelazku mam zaznaczone że mogę używać kranówki ale wolę być zapobiegliwa i nie będę ryzykować :)

      Usuń
  2. Ja mam 2 dzbanki Dafi a 3 dałam mamie :) Jestem zadowolona z tych dzbanków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sobie taki kupię, widzę wielką różnicę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak różnica jest duża, tym bardziej jak ma się twardą wodę..:)

      Usuń
  4. Nie mam, ale muszę taki dzbanek kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przy dzieciach się sprawdzi..:)

      Usuń
  5. rewelacyjny test!!! mam filtr i go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie fakt, że mój test Tobie się podoba :)

      Usuń
  6. Świetny test:))Miałam kiedyś taki dzbanek jak dzieci były małe.
    Muszę zakupić ponownie bo pamiętam był wart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) starałam się ;)

      Usuń
    2. Zapomniałam się zapytać o najważniejszym:jak się czujesz kochana??kiedy masz rozwiązanie???

      Usuń
    3. oj dziękuję, teraz już dobrze, zaczął się pomału 7 miesiąc. Rozwiązanie mam na 30 października :) a mam wrażenie, że brzuch już taki duży, że zaraz pęknie ;)

      Usuń
  7. Świetne przedstawienie produktu ; )) . Także mam ten dzbanek i na początku nie przypuszczałam,że woda może się tak różnić ; ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zaskoczenie też było duże :)

      Usuń
  8. Mam dzbanek Dafi i jestem zadowolona z niego :]

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing post<3

    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(45)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks like an amazing product & thanks for sharing this post. Would you like to
    follow each other via GFC, Google+ & Bloglovin. Please lemme know!
    & take care!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)