czwartek, 25 grudnia 2014

AVALON POLSKIE UBRANKA DLA DZIECI



Zapraszam Was na stronę internetową sklepu AVALON, w którym znajdziecie ubranka, akcesoria i zabawki dla swojej pociechy!




SKLEP AVALONklik
FACEBOOK: klik
ALLEGRO: klik



Warto zaznaczyć, że ciuszki wykonane są przez POLSKICH PRODUCENTÓW ze 100% BAWEŁNY, a także BAWEŁNY ORGANICZNEJ, która jest znacznie zdrowsza od zwykłej bawełny, gdyż uprawniana jest na czystych glebach, a do jej pielęgnacji używa się wyłącznie naturalnych środków. Jedynie ciuszki z kolekcji FREE JUNIORS są w większości wyprodukowane w Turcji.


Znajdziecie tam kolekcje ubranek:
AVALON
EWA KLUCZE
FREE JUNIORS
PINOKIO




Jeśli zależy Wam na komforcie, zdrowiu i bezpieczeństwie Waszego maleństwa to nie kupujcie Chińszczyzny :) a przy okazji wspierajcie Polskie firmy!


OTO KILKA PRODUKTÓW:



Ja już swojemu synkowi co nie co zakupiłam :) teraz czekam na dostawę i wrócę do Was ze zdjęciami :)

23 komentarze:

  1. Wita nowy obserwator i zyczy wtrwałości w prowadzenia bloga i wesołego ostatniego dnia świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) dziękuję i pozdrawiam :) również życzę wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne te ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo dołożę zdjęcia tych co zamówiłam :) piękne są :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. zapraszam bo na prawdę są one bardzo dobre jakościowo :)

      Usuń
  4. Dziecięce akcesoria są przeurocze :)
    Niestety zabawek (konkretnie miśków... a konkretniej pand xD ) nie można obejrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam,że na stronie są wykonywane prace konserwatorskie, więc zapraszam później ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Słodziutkie wdzianka, najlepsze są spodenki z króliczkiem:)). Mój Bąbel niestety już na nie za duży:p

    Dziękuję za odwiedziny i również dołączam do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to ja dopiero zaczęłam "szaleć" mój bąbelek dopiero co wskoczył w rozmiar 62 :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. a to wybrałam tylko kilka :)...zapraszam do mnie jak wystawie zdjęcia jak prezentują się na moim synku :)

      Usuń
  7. Śliczne ubranka, już widzę parę prezentów dla pociech moich koleżanek. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) koleżanka będzie zadowolona nie tylko "z wyglądu" ciuszków ale i z jakości :) pozdrówka :*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  9. Ubranka są przeurocze, podpowiem tę stronę koleżance, która dzidziusia się spodziewa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie :) tym bardziej ,że pierwsze ubranka już są od rozmiaru 56 :) tyle co mój maluszek nosił prawie 2 miesiące :)

      Usuń
  10. Śliczne są takie maluśne ubranka -zawsze się cieszyłam, jak moim dzieciaczkom kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :D a jak się je założy ...to dopiero frajda :D takie słodkie maleństwa :)

      Usuń
  11. sliczne i wygladaja na bardzo dobre jakosciowo :)
    Pozdrawiam Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zobaczę zdjęcia ubranek, właśnie rozglądam się za prezentem dla synka mojej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)