niedziela, 28 grudnia 2014

AVALON - UBRANKA DLA DZIECI

Witajcie :)

Wróciłam do Was ze zdjęciami ciuszków dla mojego maleństwa, które zamówiłam w sklepie internetowym firmy:


SKLEP: klik
FACEBOOK: klik
ALLEGRO: klik

Pisałam więcej o tej stronce tutaj: klik

Zostałam mile zaskoczona, bo:

-przesyłka dotarła bardzo szybko,
-spotkała mnie miła i fachowa obsługa,
- ubranka są bardzo ale to bardzo dobre jakościowo,
-są bardzo miłe w dotyku (czuć wielką różnicę w jakości użytej bawełny),
-kolory zamówionych przeze mnie ubranek są żywe,
- są bardzo wygodne, nie krępują ruchów maleństwa, szwy nie ocierają,
- dekolt jest idealnie "wyprofilowany" więc ładnie przylega i zakrywa ciałko,
- są w bardzo przystępnej cenie-adekwatnej do jakości wykonania :)

Zamówiłam 2 komplety ciuszków z kolekcji: PINOKIO

1 KOMPLET "BIKE"












2 KOMPLET "MIŚ"













I JAK WRAŻENIA? PODOBAJĄ SIĘ WAM? :)

13 komentarzy:

  1. Komplet MIŚ jest przeuroczy! Ubranka wyglądają na solidne i dobrej jakości. Polecimy ten sklep w rodzinie gdzie są takie maluszki :)
    (Najbardziej kochamy te małe stópki xD )

    OdpowiedzUsuń
  2. mpje dzieciaczki jak były małe to miały klika ubranek tej firmy, byłam z nich zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu piękne! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubranka :) Miś przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czekam na swoje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mały Bąbello (zawsze tak mówię na takie maluszki:p), fantastycznie prezentuje się w tych wdziankach!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I w jednym i w drugim zestawie synek wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się ubranka, śliczne są naprawdę! Sama bym takie ubranko sprezentowała swojemu dzieciaczkowi, ale na macierzyństwo jeeeeeeeeszcze sobie poczekam, hehe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ubranka, firma się spisała ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)