sobota, 20 grudnia 2014

Dr. Beckmann CHUSTECZKI WYŁAPUJĄCE KOLOR

CHUSTECZKI WYŁAPUJĄCE KOLOR PODCZAS PRANIA






Chciałabym Wam przedstawić bardzo fajne chusteczki do prania, które wyłapują nie tylko kolor ale i wspomagają usuwanie brudu.


SĄ IDEALNE KIEDY...
-chcesz wyprać np.czerwoną bluzkę z kolorami jasnymi lub nawet białymi,
-robisz pranie dziecięcych ubranek, które przeważnie są białe a mniejsza część kolorowa,
-zdarza się, że piorąc białe ciuchy masz jeszcze odrobinę miejsca, żeby coś upchnąć a zostały tylko kolorowe,
- martwisz się czy dana rzecz nie zafarbuje innych ciuchów....


Dzięki nim pranie staje się bardziej ekonomiczne :)


UWAGA!!! można ich używać bez obawy piorąc nawet w 60 stopniach :) Sama sprawdziłam :)



WYGLĄD PRODUKTU:



UŻYCIE:

Szykujemy pranie ( piorę białe ciuszki dziecięce do których używam jednego uniwersalnego płynu a zostało mi kilka kolorowych)


Wkładam pranie do bębna pralki i na samą górę wkładam chusteczki.
(w moim przypadku 2 sztuki bo bluzeczka czerwona była tylko raz prana, więc ma dużo barwnika)


Nastawiamy pralkę :) Pokusiłam się nawet na 60 stopni :)


WYNIK KOŃCOWY:

Pranie nie zafarbowane ale za to chusteczki wyglądają tak...



Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona bo dzięki nim, kiedy mam mało prania to mogę bez wahania mieszać różne kolory bez obawy, że mi coś zafarbuje :)

Jeśli chcecie to można je wypróbować tutaj:]
ZAMÓWIENIE PRÓBEK: KLIK
(W polu gdzie należy podać miejscowość dopiszcie także Poland)

Czy ktoś z Was podobne stosował?

10 komentarzy:

  1. Ależ ciekawostka :)) Ja właśnie dziś pół dnia pralkę myłam uf :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście mam dopiero co kupioną, więc jeszcze nie zdążyła się pobrudzić :D hihi

      Usuń
  2. Takie chusteczki to bardzo fajne rozwiązanie. Mi pranie nie raz zafarbowało jasne rzeczy :)
    Dziękuję za obserwację i również obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na początku też..teraz to już przeszłość :) i wprawa w praniu lepsza ;)

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem. Efekt jest super, choć same chusteczki wyglądają słabo PO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt chusteczki niczego sobie ale efekt powalający :)

      Usuń
  4. Też ich używam :D Bardzo dobre są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, nigdy się z czymś takim nie spotkałam :) Chyba sobie kliknę na próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż ciężko mi w nie uwierzyć:) chyba się skuszę na wypróbowanie
    dziękuję za obserwację bloga, teraz i ja będę tu częstrzym gościem:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)