wtorek, 23 grudnia 2014

DREFT BABY&SENSITIVE-PŁYN DO PRANIA


PŁYN DO PRANIA

DREFT BABY & SENSITIVE





Płyn ten jest alternatywą dla proszków. Natrafiłam na niego przypadkowo- buszując po sklepowych półkach :)

Zakupiłam go z myślą o praniu swoich białych rzeczy, dopiero później doczytałam, że mogę w nim prać również ciuszki dziecięce :)


CO PISZE O NIM PRODUCENT:

"Delikatny płyn do prania. Może być stosowany do prania ubrań osób o wrażliwej skórze oraz ubranek dziecięcych. W 100% stworzony do ochrony kształtu ubrań ".

POJEMNOŚĆ:1 L, 1,5 L,3 L


CO O NIM SĄDZĘ?

- główną zaletą jest to, że płyn zostawia na ciuchach lekki świeży zapach przez co nie trzeba już używać płynu do płukania. Jego zapach mogę porównać do płynu do płukania Lenor Spring lub Sensitive,
- jest wydajny,
- dzięki temu, że jest przeznaczony także dla dzieci to mogę prać ciuszki ze swoimi, dzięki temu oszczędzam czas,miejsce no i pieniążki :)
- jest używany do prania ciuszków od samych narodzin mojego dziecka i nie uczulił jego delikatnej skóry,
-wygodnie się go nalewa, nie wycieka dzięki dobrze skonstruowanej zakrętce,
- od kiedy na niego natrafiłam ciągle go używam i będę używać, nie zniechęcił mnie niczym :)

WYGLĄD PRODUKTU:






Czy ktoś z Was już jego używał? Jesteście z niego zadowoleni?



11 komentarzy:

  1. Kiedyś go moja mama zakupiła, ale nie polubiła. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatanio też przerzucam się na płyny, dłużej pachną po nich ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę. Warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze wypusty Dreft były super. Teraz coś się w nich psuje. Niestety niespecjalnie sprawdza się w przypadku prania ręcznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w nim ręcznie nie prałam więc nie mogę się wypowiedzieć :) a co jest w nich nie tak przy takim praniu? :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)