niedziela, 21 grudnia 2014

ZAPAROWANE LUSTRO? Mam na to sposób!

SPOSOBY NA

ZAPAROWANE LUSTRO W ŁAZIENCE

Na pewno każda z Was miała problem z zaparowanym lustrem w łazience. 
Dla mnie jest to istną zmorą, dlatego sytuacja ta popchała mnie do poszukiwań jak najlepszych i najłatwiejszych sposobów aby się tego pozbyć :)



1 SPOSÓB: 
(według mnie najprostszy i najlepszy)

Potrzebne będą nam:
1.) Szampon do włosów
2.) Ręcznik papierowy (lub chusteczki higieniczne)
3.) Ściereczka z microfibry

Na początku myjemy lustro. Używam do tego gotowej (nawilżanej) jednorazowej ściereczki.

Potem, kiedy już jest czyste i suche na ręcznik papierowy złożony w kostkę nakładamy dużą kroplę szamponu do włosów:


Rozcieramy szampon okrężnymi ruchami na całej powierzchni lustra- tak aby cała powierzchnia była jednolicie tłusta. Jak najcieńszą warstwą!- bo im grubszą warstwę zostawimy to będzie nam trudniej ją usunąć:



Bierzemy kolejny ręcznik papierowy i ścieramy okrężnymi ruchami nałożony szampon z lustra (czynność tą powtarzamy, aż do całkowitego usunięcia szamponu) Ja zużywam 6 kawałków ręcznika i to z obu stron!


Na koniec bierzemy ściereczkę z mikrofibry (suchą), składamy w kostkę i polerujemy lustro każdą ze stron. Ja poleruję 4 razy, ale każdą stroną ściereczki tylko raz!



Lustro jest gotowe- kiedy nie ma na nim już żadnych tłustych znamion szamponu :)





2 SPOSÓB: 
(Bardziej męczący i pracochłonny :) )

Potrzebne będą nam:
1.) Pianka do golenia
2.) Ręcznik papierowy (lub chusteczki higieniczne)
3.) Ściereczka z microfibry

Postępujemy tak samo jak w przypadku szamponu do włosów z tym, że jest to bardziej pracochłonne i męczące...dlatego sama już tego sposobu nie używam :P



UWAGA!!! EFEKT UTRZYMUJE SIĘ OKOŁO TYGODNIA

9 komentarzy:

  1. Świetny sposób z tym szamponem

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysl, sprawdzilam wlasnie i dziala <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób z pianką do golenia znam, sprawdzałam i działa, ale na krótko. Muszę spróbować z szamponem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie użycie pianki było strasznie męczące :) szampon według mnie jest lepszą alternatywą :)

      Usuń
  4. Czyszczenie lustra to prawdziwa zmora w naszej łazience. Szczególnie kiedy ma się ogromne lustro :P Wykorzystamy sposób podczas dzisiejszego świątecznego sprzątania ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)