sobota, 3 stycznia 2015

AGENT MAX-KOSTKA DO WC W ŻELU


KOSTKA DO WC W ŻELU
AGENT MAX

Przeszukując półki w Biedronce natrafiłam na żelowe kwiatki do WC. Produkt oczywiście skusił mnie do zakupu swoim oryginalnym wyglądem, a że uwielbiam dekorować i dbać o najmniejsze szczegóły w łazience bez dłuższego zastanowienia znalazł się w koszyku :) No i tym bardziej, że jest wersja zielona (pasująca do moich dodatków :P )

Dostępny jest w 3 wariantach:
-żółty
-niebieski
-zielony





INFORMACJA OD PRODUCENTA:

Kostka do WC w żelu o zapachu kwiatowym, czyści i zapobiega osadzaniu się kamienia,  odświeża i neutralizuje nieprzyjemne zapachy.
Czas działania jednego krążka wynosi ok. 1 tygodnia.
Lepszą skuteczność działania zapewnia aplikacja żelowego krążka w miejscu wypływu największego strumienia wody.
Aplikacja poza główny strumień wody przedłuża okres użytkowania, obniżając jednak efektywność.
Dla równomiernego czyszczenia całej toalety należy aplikować po obu stronach muszli.



MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- ZAPACH: bardziej przypomina jabłkowo-kwiatowy, lekko wyczuwalny w momencie otwarcia klapy, później niewyczuwalny.
- UŻYCIE: bardzo proste i higieniczne. Wystarczy przyłożyć do muszli i mocno nacisnąć.
- JAKOŚĆ: krążki mocno się trzymają, same nie odpadają, stopniowo się "topią" po spłukaniu wody aż do całkowitego rozpuszczenia. Faktycznie starczają na 1 tydzień choć czasami i na dłużej.
-WYGLĄD: moim zdaniem ładnie wyglądają, są niebanalne więc przymykam oko na to, że nie uwalniają mocnego zapachu. 
-DZIAŁANIE: nie widać, aby w muszli osiadał się kamień, jednak widoczny jest on w odpływie. Z drugiej strony nawet inne kostki typu Bref czy Domestos sobie z tym nie radziły,  dlatego częściej czyszczę odpływ szczotą :)
Oczywiście produkt nie neutralizuje nieprzyjemnych zapachów :) z tym sobie nie radzi nawet odświeżacz do kontaktu :)
Po spłukaniu wody tworzy się biała piana.
-CENA: niska, około 8 zł.

PREZENTACJA PRODUKTU:





Mimo kilku wad produkt ten jest stałym gościem w mojej łazience :)

Czy ktoś z Was znał już ten produkt? używał? Jak wrażenia?

16 komentarzy:

  1. Ja polecam kulki Bref, ładnie pachną, toaleta lśni :)
    Ja jakoś nie lubię żelowych, może to kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak prawda tez je miałam :) jak są w promocji to kupuję :)

      Usuń
  2. Niestety zraziłam się do tych żelowych kostek :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często zostawiają ślady, moje spostrzeżenie.

      Usuń
    2. hmm...moja wersja zielona nie zostawia :) albo nie zwróciłam na to uwagi :)

      Usuń
  3. Miałam ten produkt, sprawdził się u mnie. :-) To dobra alternatywa dla zwykłych kostek do WC. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wygląda fajnie. Za taką cenę warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używałam ale mam na niego chętkę bardzo ładnie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to miałaś szczęście, bo w lecie faktycznie jakoś łatwiej co chodzi o strój, i nie trzeba dzidziusia rajstopami uciskać..
    U mnie teraz też już będzie troszkę lepiej bo jestem już na zwolnieniu, więc te 2 sukienki jakoś mi wystarczą do końca ciąży :) tak jak mówisz to już nie długo :)

    Jak ładnie wygląda ta kostka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam tej samej firmy kostki do WC i jestem zadowolona. Muszę wypróbować i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra :D Musze poszukać w Biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm.... coś podobnego widnieje w naszej toalecie ale pewne nie jesteśmy :P Chyba to nie ten kształt xD
    Te kwiatuszki pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiałam się nad tym cackiem i teraz wiem, że muszę to kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardo ciekawie to wygląda. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)