środa, 7 stycznia 2015

CHEMIA I KOSMETYKI ZAGRANICZNE- AD-MARKT




Przeglądając internet w poszukiwaniu  zagranicznych środków czystości natrafiłam na TANI sklep internetowy firmy:


Sklep internetowy: klik
Sprzedaż na Allegro: klik



Chciałabym Wam go przedstawić z tego względu, że jest godny uwagi i polecenia. Znajdziecie tam nie tylko środki chemiczne, kosmetyki ale i artykuły spożywcze.

Zawsze myślałam, że ceny takich produktów są wysokie, myliłam się- są w bardzo przystępnych cenach.

Od dłuższego czasu miałam zamiar zacząć wypróbowywać produkty zza granicy, bo większa ich część cieszy się ogromnym uznaniem. Swoje kolejne zamówienie już złożyłam, część produktów już przetestowałam, więc niedługo wrócę do Was z recenzjami :)

WYBRANE PRODUKTY CHEMICZNE DOSTĘPNE W SKLEPIE:



WYBRANE PRODUKTY KOSMETYCZNE DOSTĘPNE W SKLEPIE:


A czy ktoś z Was używał już zagraniczne środki chemiczne lub kosmetyczne ? Polecacie jakieś?

12 komentarzy:

  1. Astonish ma świetne płyny - szczególnie podoba mi się ten do mycia szyb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasty elmex są najlepsze, szczególnie bardzo odżywcze żele. Polecamy każdej osobie ze słabymi ząbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasty Elmex od dawna są u mnie w domu :) Niveę Men mój tata uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć o takim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o chemię gospodarczą to ja zamawiam z FM :) Tylko chusteczki wyłapujące kolor z Dr Beckmanna :)
    Ale dobrze wiedzieć, że jest taki sklep :D Na pewno tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oferta ciekawa, mnie najbardziej zainteresowały kosmetyki, o które u nas trudno np. krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam chusteczki wyłapujące kolor :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z zagranicznych produktów lubię płyn do naczyń Akuta zielony - na prawdę godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy sklep i oferty produktów w nim. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)