wtorek, 13 stycznia 2015

CHUSTECZKI CZYSZCZĄCE- GREEN SHIELD MICROWAVE & FRIDGE/FREEZER


GREEN SHIELD 
MICROWAVE & FRIDGE/FREEZER

CHUSTECZKI CZYSZCZĄCE DO KUCHENKI MIKROFALOWEJ, LODÓWKI, ZAMRAŻARKI I INNYCH URZĄDZEŃ KUCHENNYCH 



Wracam do Was z kolejną recenzją produktu zakupionego w sklepie z chemią i kosmetykami niemieckimi "AD-MARKT"

Sklep internetowy: klik
Sklep na allegro: klik

Jako, że uwielbiam szybkie, proste i łatwe rozwiązania w czyszczeniu kuchni skusiłam się na nawilżające chusteczki czyszczące.

INFORMACJA PRODUCENTA:
Skutecznie usuwają brud,tłuszcz i zanieczyszczenia (resztki jedzenia).
Likwidują nieprzyjemny zapach.
Zabijają bakterie i pozostawiają powierzchnie higienicznie czystą.
Idealne do powierzchni i urządzeń kuchennych.
W opakowaniu 50 sztuk.

WYGLĄD PRODUKTU:



PRZYDATNE M.IN DO:
- przecierania urządzeń kuchennych AGD
- wycierania "paluchów" z urządzeń AGD
- mycie wnętrza mikro,lodówki,piekarnika

CZYSZCZENIE:
(prawy róg mikrofalówki)

  PO:

CZYSZCZENIE:
(górna część panelu od zmywarki)

 PO:

USUNIĘTY TŁUSZCZ:


MOJA OPINIA:
- Chusteczki łatwo i szybko usuwają zabrudzenia nie pozostawiając smug
- Usuwają bez problemu tłuszcz i inne drobne zanieczyszczenia
-Dzięki temu, że zabijają bakterie można bez problemu myć np.wnętrze mikrofalówki czy lodówki,
-Chusteczki lekko niwelują brzydki zapach, który przez długi czas utrzymywał mi się w mikrofalówce,
- Przystępna cena ok.7 zł


Używacie u siebie takich łatwych i szybkich rozwiązań?

15 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam ale przydałyby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie stosowałam ale ciekawy produkt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fantastyczne, poleciłabym je mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używalam, są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, nigdy nie używałam, ale przydałby się do mojej kuchenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... trzeba się za nimi rozejrzeć. Zawsze męczymy się ze szmatką, płynem i drugą szmatką do polerowania :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam je kiedyś, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie chusteczki to genialny wynalazek. Nie ma chyba niczego lepszego i łatwiejszego w użyciu. Te też z chęcią przygarnę.

    Zapraszam na mój ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/karmelowy-paszcz-trapery-fee-wear-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio używałam ściereczek z Biedronki o zapachu jabłko cynamon, pachniało całe mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najpierw przydałaby się mikrofalówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają jak takie zwykłe chusteczki nawilżane :) Ja często takich zwykłych używam do czyszczenia różnych rzeczy i też dobrze się sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę na taką szybką alternatywę sprzątania. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)