niedziela, 11 stycznia 2015

CIF BRILLIANCE OCEAN - płyn do czyszczenia

CIF BRILLIANCE 

OCEAN 

UNIWERSALNY PŁYN DO CZYSZCZENIA



Dzisiaj mam dla Was recenzję płynu którego używam od zawsze. Na początku skusił mnie jego zapach a potem fakt, że mogę użyć go prawie do wszystkiego.


CO PISZE O NIM PRODUCENT:

Dzięki technologii "Brilliance Plus" Cif nadaje prawdziwy blask zarówno dużym powierzchniom takim jak: podłogi, glazura, terakota, jak i małym takim jak: kuchenki, zlewozmywaki, umywalki. Można go użyć jako rozcieńczony i nierozcieńczony.

SPOSÓB UŻYCIA:

Rozcieńczony: rozpuść 3 nakrętki Cifa Brilliance w 5 litrach wody (pół wiadra). Nie spłukiwać. Nierozcieńczony: polać na wilgotną gąbkę lub bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię. Spłukać po wyczyszczeniu.


WYGLĄD PRODUKTU:


MOJA OPINIA:
-ZAPACH: jest cudowny :) pachnie mi świeżością. Nie jest to  "typowy" zapach morski, za którym nie przepadam, bardziej przypomina mi zapach cukierków lodowych :) Utrzymuje się długo.
-ZASTOSOWANIE: jest praktycznie do wszystkiego. Myje nim kafelki w kuchni i łazience, gres polerowany w kuchni i przedpokoju, nierozcieńczonego używam do mycia wanny i zlewu z akrylu oraz baterii łazienkowych, przecieram nim toaletę :) Nadaje się do czyszczenia mebli z plastiku, zlewu emaliowanego i stalowego.
-EFEKT: czyste, pachnące i lśniące powierzchnie.
-CENA: przystępna około 9 zł.


CZY ZAKUPIĘ PONOWNIE? OCZYWIŚCIE ŻE TAK! 

P.S Do zakupu namówiłam już mamę, teściową i siostrę :) one również sobie go chwalą :)

14 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielofunkcyjny produkt :) Ładny zapach to podstawa na równi z efektem po zastosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cif kojarzę tylko z mleczkiem, a tu parzcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widze recke cifu heh ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm. Ja Cif znam jako mleczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Também amo! ;)

    Esse produto parece ser muito bom!

    Ótimo domingo, Agata!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zapach tego płynu, jest moim TOP na równi z mydłem marsylskim Ajax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do czego stosujesz to mydło marsylskie? :)

      Usuń
  8. w takim razie muszę go zakupić do mojego domku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)