środa, 21 stycznia 2015

ESSENCE LIPLINER 08 RED BLUSH


KONTURÓWKA DO UST
ESSENCE

KOLOR: 08 RED BLUSH




 Wracam do Was z recenzją konturówki do ust firmy ESSENCE. 
Dostępna jest w drogerii internetowej EZEBRA.PL

Kupisz ją tutaj: KLIK

CENA: ok. 4.37 zł

INFORMACJA OD PRODUCENTA:

"Super podkreślenie. Konturówka zapewnia doskonały kształt ust. Ta kredka jest także wyjątkowo praktyczna – nie rozmazuje się i utrzymuje wyjątkowo długo."
Data ważności: 36 miesięcy od otwarcia
Kraj produkcji: Niemcy
Opakownie: 1g


Posiada wiele pozytywnych opinii w internecie...ale czy u mnie się sprawdziła? Zapraszam na recenzję :)


WYGLĄD:



MOJA OPINIA:

Mogę powiedzieć, że konturówka mnie bardzo zaskoczyła :) Zawsze myślałam, że tanie kosmetyki mają słabą jakość...nic bardziej mylnego. Jako, że lubię naturalność to używam jej w ten sposób, że jej cienką warstwę nakładam na całe usta, potem obrysowuję delikatnie kontur ust, lekko rozcieram wargami a na koniec nakładam pomadkę w zbliżonym kolorze.


OSIĄGNIĘTY EFEKT:



Jeśli chcemy uzyskać mocniejszy kolor, to wystarczy mocniej nałożyć kredkę na usta, obrysować kontur ust i lekko rozetrzeć wargami. Jaki efekt? Zobaczcie sami..

OSIĄGNIĘTY EFEKT:




PLUSY:
- bardzo niska cena,
- nadaje się jako konturówka i jako szminka!
- można uzyskać nią kilka odcieni,
- jest bardzo miękka, przez co aplikacja jest bardzo łatwa,
- idealnie się rozprowadza, 
- użycie jej jest bardzo wygodne i nie "drapie" ust,
- kolor jest dobrze "napigmentowany",
- nie podrażnia skóry,
- jest bardzo wydajna,
- nie rozmazuje się tylko ściera się stopniowo, kolor blednie z godziny na godzinę,

MINUSY:
- wybór kolorów mógłby być większy,
- przez to, że jest miękka to trzeba uważać podczas temperowania, żeby się nie złamała,



DROGERIA INTERNETOWA: KLIK
FANPAGE NA FACEBOOKU: KLIK

19 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam konturówek do ust, być może to błąd, ale tak już mam :-) Nie mniej jednak prezentuje się bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam konturówek do ust, ale ta wygląda świetnie i cena zachęca do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam konturówek. Wogóle rzadko maluję usta kolorem, więc kredka jest mi zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam konturówki, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie konturowki, a ta wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam konturówek, ale dla powiększenia trochę ust się przydają takie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą konturówkę, trzeba zabrać się za testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Konturówek nie używam,Essence jako markę bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te konturówki, zaiste złamała mi się :) ale niska cena i fajne odcienie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Minusów praktycznie żadnych. Chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą konturówkę i bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta konturówka, ja rzadko uzywam, zazwyczaj szminka i na to błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mowiac nie mam ani jednej konturowki :D
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam konturówek - ale u Ciebie wygląda to wyboiście! :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie takie wynalazki + nawet niesprawdzone wazeliny do ust wywołują najczęściej okropne uczulenie na naszych ustach :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jakoś konturówki do ust nie są niezbędne, ale ta ma śliczny kolor i piękny efekt na ustach daje. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)