wtorek, 6 stycznia 2015

KAPSUŁKI PIORĄCE ARIEL 3in1 PODS Touch of Lenor Fresh

KAPSUŁKI PIORĄCE
ARIEL 3IN1 PODS
Touch of Lenor Fresh

DO TKANIN BIAŁYCH I O JASNYCH KOLORACH

Dzisiaj recenzja nowości- żelowych kapsułek piorących firmy ARIEL.
Skusiłam się do zakupu, kiedy zobaczyłam, że są w promocji :)




OPIS PRODUCENTA:
"Pierwszy 3-komorowy detergent. Kapsułki Ariel 3in1 PODS mają unikalną wielokomorową budowę, która sprawia, że składniki są od siebie odseparowane i nie łączą się ze sobą aż do chwili rozpoczęcia prania, dzięki czemu zapewnia wyjątkowo skoncentrowaną moc piorącą. 

Innowacyjna powłoka kapsułki ulega całkowitemu rozpuszczeniu w kontakcie z wodą, uwalniając wydajne technologie, które pozwalają usuwać wiele rodzajów plam. Kapsułki Ariel 3in1 PODS zapewniają Ci najlepszy środek piorący w płynnej formie od Ariel, zawierający odpowiednią ilość poszczególnych składników piorących.

Pierwszy 3-komorowy detergent - moc piorąca 3w1. Pierze, usuwa plamy, nadaje blask


Unikalna wielokomorowa budowa sprawia, że składniki są od siebie odseparowane i nie łączą się ze sobą aż do chwili rozpoczęcia prania.


Zaawansowane technologie zostają uwalniane podczas prania, a udoskonalona powłoka kapsułki, która zabezpiecza detergent w płynnej formie, szybko rozpuszcza się w kontakcie z wodą.


Unikalne działanie: Kapsułki Ariel 3in1 PODS to najlepszy detergent od Ariel w płynnej formie."


Opis skopiowany ze strony producenta: klik


SPOSÓB UŻYCIA:
1.) Kapsułkę połóż bezpośrednio w tylnej części bębna pralki.
2.) Odzież połóż na kapsułce.
3.) Zamknij pralkę i włącz swój program prania.




WAŻNE! 
Użyj 1 kapsułkę jeśli na ubraniach są małe/średnie zabrudzenia, masz wodę miękką, średnią lub twardą.
Użyj 1 kapsułkę jeśli na ubraniach są mocne zabrudzenia , masz wodę miękką lub średnią.
Użyj 2 kapsułek jeśli na ubraniach są mocne zabrudzenia i masz wodę twardą.

Możliwość prania w temperaturze od 20 do 95 C.

CENA:
ok.40 zł //32 sztuki

PREZENTACJA PRODUKTU:





MOJA OPINIA:
- ZAPACH: To największy atut kapsułek! Zapach zniewalający! Ubrania ładnie pachną, więc nie trzeba używać płynu do płukania. Zapach świeży z lekką kwiatową nutą.
-UŻYCIE: kolejny atut, wystarczy włożyć do bębna i po sprawie :)
-DZIAŁANIE: nie mam żadnego zarzutu, ładnie dopiera, nie pozostawia smug.
-CENA: mogłaby być niższa :) ale są od tego promocje ;)

CZY KUPIĘ PONOWNIE?
TAK!

Czy ktoś z Was używał już tych kapsułek? Jak wrażenia?

25 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie muszę zajmować się jeszcze takim sprawami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha przecież to sama przyjemność :) na szczęście nie trzeba już prać w rękach :P

      Usuń
  2. Kapsułki wyglądają zachęcająco :) Nie miałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych kapsułek akurat jeszcze nie miałam ale porzuciłam już tradycyjny proszek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne kapsułki używamy do zmywarki :P Do prania mamy dobry proszek i płyn po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa czy nie pozostawia smóg itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te nie pozostawiają :) mam jeszcze wersję do koloru ale jeszcze nie próbowałam, więc dam znać :)

      Usuń
  6. używam tych zwykłych kapsułek, zapach niesamowity pozostawiają, muszę wypróbować te 3 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kapsułki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sa super, uzywam i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie próbowałam a kusisz recenzją poza tym ostatnio coraz częsciej na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kuszę bo naprawdę pranie cudownie pachnie! :)

      Usuń
  10. Używałam tych kapsułek w wersji do kolorowych ubrań. No i mam mieszane uczucia. Niby jest ok, ale tyłka mi nie urwało z wrażenia. Dlatego nadal szukam idealnego środka do prania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam do koloru też ale jeszcze nie używałam, więc na dniach też wystawię moje spostrzeżenia :)

      Usuń
    2. a do wersji do jasnych są boskie :D

      Usuń
  11. Na razie testowałam kapsułki Vizir. Sprawdziły się mnie.. pora na kapsułki Ariel. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować:) a jak sobie radzą z białymi ubraniami w niskich temperaturach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie to niskie temperatury? ja zazwyczaj piorę w 60, czasami w 40...

      Usuń
  13. Moja mama ich używa i naprawdę zapach jest przepiękny. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. SZEJKNAFTOWY
    Kapsułki Ariel to wygodniejsza alternatywa proszku do prania.Kapsułki pozostawiają pranie cudownie pachnące, a dodatkowo ubrania były miękkie i przyjemne w dotyku. Uwielbiam ich łatwą aplikację, nie muszę odmierzać potrzebnej ilości proszku, wystarczy wrzucić kapsułkę do bębna pralki,a następnie włożyć ubrania.Kapsułki są w bardzo wygodnym,poręcznym i przyciągającym wzrok opakowaniu,Ponadto nie podrażnia ani nie uczula, nawet w przypadku wrażliwej skóry.
    Płyn zmiekczający do płukania tkanin Lenor Gold Orchid w zupełności spełnia swoją funkcję.Pranie przyjemnie, świeżo pachnie - rozwieszanie go wręcz sprawia przyjemność. Ubrania nie są sztywne, a delikatne i miękkie.Butelka jest standardowa,wygodna,ergonomiczna i poręczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście jestem zachwycona zestawem Ariel+Lenor usmiech.gif to idealna para, wszystko doprane, pięknie pachnie, jest miękkie i nie elektryzuje się usmiech.gif pranie to przyjemność

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)