sobota, 10 stycznia 2015

MEDELA SWING- LAKTATOR ELEKTRYCZNY


LAKTATOR ELEKTRYCZNY
MEDELA SWING




Dzisiaj zajmę się recenzją produktu idealnego dla przyszłych mam karmiących piersią.
Chciałabym Wam polecić laktator elektryczny bardzo dobrze znanej, markowej firmy:


Strona producenta: klik

Kiedy zdecydowałam się karmić piersią, zaczęłam poszukiwania idealnego laktatora. Na początku w ręce wpadły mi laktatory ręczne, ale krótko mówiąc nie zachwyciły mnie. Ręce od nich bolały, odciąganie trwało długo, szyja bolała od ciągłego patrzenia w dół....po wielu wysiłkach i złościach zaczęłam szukać elektrycznego.

Przeszukując fora internetowe i czytając masę pozytywnych opinii zakupiłam w końcu Medele Swing.

CO PISZE O NIM PRODUCENT?:

"Odciągaj mleko cicho i dyskretnie - elektryczny odciągacz Swing łączy najnowszą technologię z wzornictwem, które zapewniło mu wiele nagród. Odciągacz elektryczny pracuje bardzo cicho i z tego powodu jest idealnym rozwiązaniem do częstego i dyskretnego odciągania pokarmu.

Wydajny: Odciągaj więcej mleka w krótszym czasie, dzięki naszej technologii 2-fazowego odciągania

Wyjątkowy: Doskonały do codziennego, częstego odciągania

Wygodny: regulacja poziomów podciśnienia

Łatwy w obsłudze: łatwy do złożenia, użytku i czyszczenia

Wygodny: Cichy i niewielki, idealny do dyskretnego odciągania pokarmu

Idealne połączenie wzornictwa i natury

Swing to odciągacz elektryczny uhonorowany mnóstwem nagród, przeznaczony dla matek, które korzystają z odciągacza codziennie. Czy pracujesz na pół etatu, czy chcesz gdzieś wyjść wieczorem, uprawiać sport lub po prostu wybrać się na zakupy, odciągacz elektryczny Swing jest idealnym rozwiązaniem dla aktywnych matek, które nie chcą poświęcać dużo czasu na odciąganie pokarmu.

Odpowiedni również w sytuacji, gdy występują problemy laktacyjne.

Karmienie piersią może być trudne, gdy mamy do czynienia z różnymi problemami laktacyjnymi, na przykład problemami z przystawieniem dziecka do piersi, infekcjami lub podrażnionymi brodawkami sutkowymi. Odciągacz elektryczny Swing pomoże Ci uporać się z tymi problemami, podczas gdy Twoje dziecko w tym trudnym okresie nadal będzie karmione Twoim mlekiem.

Medela została pierwszą firmą na świecie, która prowadzi badania nad zachowaniem niemowląt podczas karmienia piersią.

Technologia 2-fazowego odciągania pokarmu opiera się na naturalnym rytmie ssania dziecka: na początku ruchy szybkie, stymulujące wypływ pokarmu, a następnie długie i bardziej intensywne, co zapewni optymalne parametry ssania. Szybkie pobudzenie wypływu oraz uzyskiwana w ten sposób ilość pokarmu znacznie redukuje czas odciągania. Dzięki czemu bardziej komfortowo można uzyskać więcej mleka w krótszym czasie.


Odciąganie 2-fazowe

Swing: najpopularniejszy na świecie pojedynczy odciągacz elektryczny.

Swing jest bardzo cichym elektrycznym odciągaczem pokarmu. Jest łatwy w użytkowaniu i całkowicie bezproblemowy. Odciągacz automatycznie przełącza się pomiędzy trybem stymulacji a odciąganiem.

Obsługa przyjazna dla matek

Przełączanie pomiędzy trybami jest niezwykle łatwe, podobnie jak ustawienie najwygodniejszego dla Ciebie poziomu podciśnienia. Odciągacz elektryczny może być używany wraz z zasilaczem sieciowym. Zasilanie bateriami w połączeniu z klipsem na pasek zapewnią Ci maksymalną mobilność.

Swing jest łatwy w montażu i użyciu: mamy mogą bez problemu transportować Swinga i odciągać pokarm podczas podróży. 

Wybierz odpowiedni lejek dla siebie. Każda mama powinna mieć odpowiednio dopasowany rozmiar lejka. To jest ważne, aby móc w krótszym czasie efektywnie i bez bólu odciągać pokarm oraz całkowicie opróżniać pierś. Medela posiada w swojej ofercie 5 różnych rozmiarów lejków.

Brak Bisfenolu A oraz możliwość dokładnego umycia wszystkich części - służy dobru Twojego dziecka.

Wszystkie produkty, które mają kontakt z pokarmem nie zawierają Bisfenolu A, są łatwe do czyszczenia, niezależnie czy są wyparzane czy dezynfekowane przy użyciu torebek do dezynfekcji Medela w mikrofalowce."

Cały opis skopiowany ze strony producenta: klik

PREZENTACJA PRODUKTU:






PRZYDA SIĘ CI GDY:
-masz nawał pokarmu, 
-piersi są obolałe, twarde- aby sobie "ulżyć"
-musisz gdzieś wyjść bez dziecka, a przecież ktoś będzie musiał jakoś je nakarmić, więc poda twoje odciągnięte mleczko :)

LAKTATOR ZAPOBIEGNIE:
-bolącym piersią przez nawał pokarmu
-utracie pokarmu (poprzez regularne odciąganie)

MOJA OPINIA:
-CENA: zacznę od niej ponieważ jest strasznie wysoka...około 500 zł, chociaż z drugiej strony myślę,że jest ona jednak adekwatna do jakości i działania urządzenia. Nie mniej jednak można zakupić takie urządzenie używane i wtedy będzie kosztować około 250 zł.
-JAKOŚĆ WYKONANIA: wszelkie plastiki i gumy są wykonane z dobrych jakościowo gatunków materiałów. Nie mam zastrzeżeń.
-HIGIENA: łatwy w utrzymaniu czystości dzięki temu,że można cały laktator rozebrać na części, możemy idealnie wyparzyć każdą z osobna część. Dlatego, łatwo nam będzie później taki laktator odsprzedać. 
-DOSTĘPNOŚĆ: możemy go dostać prawie wszędzie. Oczywiście najlepiej kupować na internecie bo będzie o wiele taniej niż np. w stacjonarnej aptece. Oprócz tego istnieją sklepy internetowe gdzie możemy dodatkowo zakupić np. zgubioną lub zniszczoną przez nas część :)
-DZIAŁANIE: spełnia on swoje funkcje w 100%. Szybko, łatwo i bez wysiłku odciągnie nam pokarm. Wystarczy przyłożyć go do piersi i nacisnąć odpowiedni guziczek :)
-UŻYCIE: łatwy w obsłudze, możliwość regulacji siły ssania, odciąganie na najwyższych obrotach bezbolesne (wtedy kiedy wykonuje się po kolei "etapy" odciągania zawarte w instrukcji) 
-GŁOŚNOŚĆ: jest w miarę cichy na najniższych poziomach, jednak troszkę głośny na najwyższych (ale dziecka mi nie obudził :P )
-INNE: warto dodać, że w zestawie jest butelka ze smoczkiem CALMA, która sama kosztuje około 70 zł. Jest specjalnie stworzona dla dzieci karmionych piersią aby pijąc przez nią nie odzwyczaiły się od piersi. Wiadomo bowiem, że dzieciom trudniej się pije z piersi i muszą dobrze się napracować aby "coś poleciało" i muszą dobrze "zassać" pierś a dając im normalną butelkę ze zwykłym smoczkiem podajemy im łatwe i szybsze rozwiązanie.  Dzieci wtedy, mogą zacząć ssać źle pierś i zacząć się przy niej denerwować, bo nie będzie już im tak łatwo się najeść jak ze zwykłej butelki :) Załączona butelka jest skonstruowana tak jak kobieca pierś i dzięki niej nasze dziecko nie odzwyczai się od naszej piersi.
- ZASILANY NA BATERIĘ I NA ZASILACZ


Czy któraś z mam używała ten laktator? Jak wrażenia? A może używałyście jakiś inny warty polecenia?

9 komentarzy:

  1. Ja dwoje moich smerfów karmiłam piersią i to dość długo,ale nie używałam ani nie potrzebowałam lektator, wiec nic nie polecę !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamy zielonego pojęcia w tym temacie ;P
    Jednak jest to bardzo przydatny post dla przyszłych mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna sprawa na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agatko, u Ciebie jak zawsze bardzo ciekawy artykuł, choć na razie czytam je na sucho, to mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości powrócę do nich ponownie i będę czytała z większym zaangażowaniem spodziewając się małego bobaska.
    Pozdrawiam Cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. My z Alą miałyśmy najpierw ręczny Aventa a potem elektryczny. Ręcznym trzeba było się sporo "namachać" , a że moja córcia była karmiona głównie butlą to w końcu kupiliśmy elektryczny. Byłam naprawdę zadowolona. Wykonany solidnie, też łatwy w czyszczeniu, w miare cichy, łatwy w utrzymaniu czystości. Cena dość wysoka, bo prawie 500 zł. ale warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie dla mnie, ale dobrze wiedzieć na przyszłość. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam jeszcze dzieci, więc ja również ciemna w tych tematach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam laktator ręczny i nie polecam, ten na pewno jest dużo wygodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)