niedziela, 4 stycznia 2015

NATURAL FRESH- ODŚWIEŻACZ W ŻELU NA SZYBĘ

ZAPACHOWY ŻEL NA SZYBĘ

NATURAL FRESH

DOSTĘPNY W SKLEPACH:



 Robiąc zakupy w Kauflandzie napotkałam oto taki odświeżacz. Wypatrzyłam go na półce bez problemu z tego względu, że lubię takie "cudeńka" i nie umkną one moim oczom :D




Dostępny jest w 3 wersjach:
- motylek (zielony) o zapachu leśnym
- serduszko (czerwone) o zapachu cytrynowym
- kwiatek (niebieski) o zapachu morskim


OPIS PRODUCENTA:
Unikalny, dekoracyjny odświeżacz powietrza w formie żelu zapachowego.
Prosty i bezpieczny w użyciu. Po prostu przylep go na dowolnej powierzchni szklanej, lustra i okna i ciesz się miłym zapachem przez długie chwile.

SPOSÓB UŻYCIA:
Ostrożnie odklej Sticky Gel od blistra. Dla osiągnięcia najlepszego rezultatu umieść Sticky Gel na dowolnej szklanej, płaskiej powierzchni np.lustra. Nie stosuj na powierzchni malowanych, lakierowanych, plastikowych aby uniknąć odbarwienia powierzchni.


MOJA OPINIA:
-ZAPACH: jest w miarę delikatny, przypomina mi zmieszany zapach lasu, szyszek i żywicy.
-WYGLĄD: produkt tworzy wspaniałą, niebanalną dekorację łazienki. 
-JAKOŚĆ: wykonany jest z grubego żelu, można łatwo go odczepić, nie urywa się przy odklejaniu i przyklejaniu, trzyma się bez problemu na kafelkach.
-DZIAŁANIE: na początku zapach był prawie niewyczuwalny. Po nocy kiedy weszłam do łazienki zapach już było czuć. Nie pachnie bardzo mocno, więc myślę , że do wielkich łazienek (ponad 4m2) należałoby kupić minimum 2 sztuki. 
-CENA: niska 7.60 zł /1 szt.

TAK SIĘ PREZENTUJE NA ŚCIANIE:








Jak wrażenia? :)

33 komentarze:

  1. Motylek ok, ale łazienka prześliczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny taki nietypowy odświeżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje :D Piękna łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda, masz śliczną łazienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej nie spodziewałam się taki zachwytem mojej łazienki :) dziękuję

      Usuń
  5. Ale masz piękną łazienkę!! :D
    Motylek jest super, ja bym wypróbowała o zapachu cytrynowym lub morskim :)
    Szkoda tylko, że nie ma u mnie Kauflanda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szkoda, że jest troszkę mała :)

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej w rozdaniu, już wysłałam do Ciebie maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko pachnie ale i ładnie wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety nie ma Kauflanda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę to mieć, super, łazienka też mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna łazienka ;) a motylek ładnie ją zdobi.. chyba się skuszę na taki odswiezacz ;) juz dawno nie bylam w kauflanie ;)

    ____
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej jaki śliczny :D Nie wiedziałyśmy, że coś takiego jest. Rozglądniemy się za nim w Kauflandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak element dekoracyjny :) czy szybko wietrzeje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie minęło 2 tygodnie i zapach jest wyczuwalny...jednak następnym razem jak go kupię to zakupie 2 sztuki, żeby mocniej pachniało :)

      Usuń
  13. Przepiękna łazienka! Nawet nie wiedziałam, że na rynku jest taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wygląda ten motylek, lecę do Kauflanda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda uroczo i jest bardzo ozdobny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki w aucie :) . Wiem że to post o odświeżaczu alee bardzo podoba mi się wystroj Twojej łazienki :)
    Świetny post i śliczne zdjęcia :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nawet mi się nie chce przypominać jak długo wybierałam kafelki :P

      Usuń
  17. Muszę wypróbować, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie go umeijscowiłaś prezentuje się świetnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. Żałuję, że teraz dopiero doczytałam ten post... bo byłam akurat dziś w Kauflandzie, do którego mam dość daleko, a ten produkt wygląda całkiem fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny gadżet. Śliczny wystrój łazienki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mi się podoba:) Żałuję , ze nie mam tego sklepu w okolicy:(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)