czwartek, 15 stycznia 2015

"PRZYJACIELE Z RAFY" DODO4STORY

PRZYJACIELE 

RAFY



Autor: Izabela Mikrut
Forma wydania: Książka + CD, twarda okładka, 16 stron
Czyta: Jarosław Boberek
Ilustracje: Dariusz Madaj
Wydawnictwo: DoDo4Story


1 KSIĄŻECZKA A W NIEJ:
-Kolorowanki i Łamigłówki
-Naklejki
-Gra MEMO
-Bajka na płycie na PC


Zapraszam do obejrzenia jej kilku stron :) 



GRA "KORALOWE MEMORY"
Kto z nas nie zna świetnej gry memo? Jest to gra ćwicząca pamięć. 
Odwracamy kartoniki i szukamy pary, zapamiętując gdzie dane zwierzątko się znajduje.
Jeżeli odwracając kartoniki nie znajdziemy pary to odkładamy je na miejsce.
Wygrywa ten kto uzbiera najwięcej par.

Kartoniki są do wycięcia a dzięki temu, że są na twardej kartce to nie zniszczą się tak łatwo :)



NAKLEJKI 
...no bo które z dzieci nie kocha naklejek? Oczywiście nie mogło ich także tutaj zabraknąć :)



KOLOROWANKI
...aby rozwijały u naszych dzieci kreatywność...



BAJKA NA PC
"Przyjaciele z Rafy"

Świetna bajka z morałem! Nasze dziecko dowie się m.in:
- że warto mieć przyjaciół,
- że nie warto się gniewać.

Oprócz tego nasze dziecko pozna świat i życie zwierząt morskich, w tym:
-ośmiornicy,
-konika morskiego,
-żółwia morskiego,
-rekina,
-ryby piły,
-błazenka



Bajka przeplatana jest także kolorowanką i łamigłówką, które Twoje dziecko może do woli kolorować i rozwiązywać :)




Warto dodać, że bajka jest rewelacyjnie przeczytana przez Jarosława Boberka! Na pewno zachwyci i zaciekawi Wasze dziecko.



Na końcu bajki znajdziemy opisy zwierzątek, które wystąpiły w bajce i to wraz z filmami! 




MOJA OPINIA:
Takich bajek właśnie szukam! Oprócz morału, który uczy nasze dziecko bajka zawiera fajne minigry, realne zdjęcia zwierząt, filmy i ciekawostki przyrodnicze!
Nie ma w niej scen przemocy, które niestety można spotkać w bajkach w telewizji!
Cena bardzo przystępna od 10 do 15 zł.
Możemy zakupić ją nie tylko w sklepie internetowym ale w Empiku i Smyku.
Z czystym sumieniem polecam!


Zachęcam również do zapoznania się z moją recenzją bajki O! JAJO! KLIK


INNE BAJKI WYDAWNICTWA:





...A już niedługo kolejna recenzja świetnej bajki pt." BLOGOWE DBAJKI"

STRONA WYDAWNICTWA: KLIK
SKLEP INTERNETOWY: KLIK
FANPAGE NA FACEBOOKU: KLIK



14 komentarzy:

  1. Świetna bajka! I piękna grafika!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bajka, pomysle o niej dla mojej chrzesnicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To są bajki odpowiednie do naszych czasów. Cena jest naprawdę przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, bardzo mnie zaciekawilas

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pozycja, super, że zawiera naklejki i kolorowanki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bajeczka dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jakby baja spodobała się mojemu maluszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdziwiłam się, że mojemu 3,5 latkowi tak bardzo spodobały się filmiki przyrodnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga, od jakiegoś czasu też jestem Twoją obserwatorką:) pozdrawiam seredecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi mam jeszcze swoich dzieci, więc polecę mojej kuzynce.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)