piątek, 9 stycznia 2015

REGU-THERM // ŻEL NA ZIMNE STOPY I DŁONIE


REGU-THERM
ŻEL
ROZGRZEWA ZIMNE STOPY I DŁONIE



Właśnie obejrzałam reklamę i poleciałam do apteki :D Tak oto w moim asortymencie pojawił się REGU-THERM żel, który rozgrzewa zimne stopy i dłonie....

Moje dłonie i stopy są wiecznie zimne...wręcz lodowate. Kiedy pojawił się taki produkt bez zastanowienia go kupiłam...

ALE CZY JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONA?......NIESTETY NIE...:(


CO PISZE O NIM PRODUCENT:

"Dzięki zawartym w produkcie składnikom, żel Regu-therm skutecznie i na długo rozgrzewa zimne stopy oraz dłonie.

Żel o działaniu rozgrzewającym do pielęgnacji zimnych stóp i dłoni.
Produkt pielęgnuje oraz rozgrzewa skórę stóp i dłoni, pozostawiając delikatny, przyjemny zapach. Odczucie ciepła pojawia się już po kilkunastu minutach od aplikacji i utrzymuje się nawet do kilku godzin.

SPOSÓB UŻYCIA
Produkt przeznaczony dla osób dorosłych. Żel rozetrzeć i delikatnie wmasować w dłonie. Żel można również zastosować na przemarznięte stopy. Można stosować na noc.
Nie należy używać produktu na uszkodzoną i podrażnioną skórę.
Należy unikać kontaktu produktu z oczami. W przypadku kontaktu z oczami należy przemyć je czystą wodą.


PRZECIWWSKAZANIA
Uczulenie na którykolwiek ze składników produktu. W przypadku pojawienia się w miejscu stosowania podrażnienia w postaci pieczenia, świądu lub rumienia należy przerwać stosowanie produktu. Do stosowania można powrócić po ustąpieniu ww. objawów.


PRZECHOWYWANIE
Przechowywać w oryginalnym opakowaniu, w temperaturze poniżej 25°C. Nie chłodzić, nie zamrażać. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci."


Opis skopiowany ze strony producenta: klik

WYGLĄD PRODUKTU:





MOJA OPINIA:
-CENA: około 30 zł.
-JAKOŚĆ: żel o średnio-gęstej konsystencji, łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania i ładnie pachnie.
-DZIAŁANIE: i tu jest wielkie zaskoczenie..:( żel zamiast dawać uczucie ciepła to mocno piecze tam gdzie się nim posmaruje. Jest to strasznie nieprzyjemne uczucie- takie jak np. wracacie z dworu gdzie temperatura minusowa..dłonie macie zamarznięte..i myjecie je w ciepłej wodzie...jakie jest wtedy uczucie? boli prawda? piecze, prawda? i takie oto uczucie daje ten żel....
Dłonie pieką tak, że robią się lekko zaczerwienione, uczucie pieczenia trwa nawet do godziny. 

Kiedy już nie wytrzymałam postanowiłam krem zmyć...odkręciłam ciepłą wodę i ....aż pisnęłam...tak mocno piekło, musiałam myć je w zimnej wodzie. 

Oprócz tego po posmarowaniu żelem dłoni jak chciałoby się czegoś dotknąć (cieplejszego) np. przyłożyć dłoń do ciepłej twarzy lub okryć rękę drugą ręką to znowu mocno piecze...mało tego..a dłonie są dalej zimne..moim zdaniem to niezły bubel...pali tylko skóra a dłonie dalej zimne 
AHA! i nie jestem uczulona na żaden składnik! wiec nie może to być uczulenie..zresztą nie tylko ja go używałam..


KTOŚ JUŻ Z WAS SIĘ NABRAŁ NA TĄ REKLAMĘ I GO ZAKUPIŁ? Jak wrażenia?

29 komentarzy:

  1. ja podziękuje z takiego produktu, miałam kiedyś podobny niby rozgrzewający na nogi- po zastosowaniu miałam czerwone nogi jak burak i mocno piekły wrrr nigdy więcej !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja taka głupia byłam lecąc po niego do apteki....reklama robi swoje

      Usuń
  2. Na szczęście cena trochę mnie odstraszyła. Dobrze się stało, że tego nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo dobrze, że nie kupiłaś! :)

      Usuń
  3. Oho a myślałam ze to bedzie dobre rozwiązanie na moje zimne dłonie.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że najlepszym rozwiązaniem będą podgrzewane rękawice hihih :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam i nie kupię. Szkoda bo myślałam, że to będzie coś dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie kupiłam ale miałam na niego ogromną chęć <3 Już wiem że nie warto :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff zdążyłam z publikacją posta przed Twoim zakupem, a tak to 30 zł przeznaczysz na coś lepszego :D

      Usuń
  6. Tak to zazwyczaj jest, im bardziej produkt reklamowany tym większy shit z niego jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się nabrałam na jego cudowne działanie :< Najgorzej, że posmarowałam stopy na noc i przez to miałam najgorszą nieprzespaną noc życia :< Dokładnie takie uczucia daje jak piszesz, a myślałam, że po prostu jest nie dla mnie. Widzę, że każdemu robi tą samą krzywdę ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. No patrz taki gagatek brzydki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szkoda :/ Przydałby mi się dobry rozgrzewający kosmetyk bo ja zawsze mam zimne dłonie i ręce , chudzina jestem a do tego mam fatalne, niskie ciśnienie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo..no i proszę, pieniążki wyrzucone w błoto..:(

      Usuń
  10. Koleżanka używała i ceniła sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie chyba nie pomoże. Ja mam od zawsze lodowate dłonie i stopy, to wina słabego krążenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie dzięki za tą recenzję! Nasza młodsza siostra dużo myśli o kupnie tego kremu, ponieważ jej ręce i stopy są lodowate. Koniecznie muszę ją poinformować o jego działaniu. Znając ją to jeszcze będzie mieć jakieś zmiany skórne po tym preparacie bo dłonie ma bardzo delikatne :/
    DZIĘKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam lodowate, dlatego łudziłam się, że krem pomoże...a on powoduje mega pieczenie..

      Usuń
  13. A już liczyłam że bedzie jakiś hit bo sama mam z tym problem :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przez cały rok, poza czasem mega upałów, mam zimne dłonie i stopy. Zastanawiałam się nad tym produktem, dobrze, że jednak go nie kupiłam. Mam ogólnie bardzo wrażliwą skórę to na pewno pieczenie by i u mnie wystąpiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tym bardziej do delikatnej skóry nie będzie się nadawał...

      Usuń
  15. Nie kupie na pewno. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam ciągle zimne dłonie szkoda że się nie sprawdził bo myślałam że to będzie coś dobrego dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj dziewczyny ;) Jak zaczęłam go używać to też mnie piekło, ale spróbowałam jeszcze raz i użyłam mniejszej ilości na dłonie i stopy - DZIAŁA!

    Wystarczy naprawdę kropka tego kremu wielkości mniej więcej ziarnka grochu na stopy i jeszcze mniej na dłonie. Wtedy krem spełni swoje zadanie i nie będzie dla Was uciążliwy :) A co za komfort jak nóżki i rączki są ciepłe w mgnieniu oka :) Proponuje byście same przetestowały ten krem bo naprawdę warto wydać te 30 zł. Żel jest wydajny więc posłuży Wam długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używałam małą ilość taką jak na zdjęciu i mimo wszystko piekło...krem był nie do zniesienia...zresztą on działa tak jakbym poparzyła się pokrzywą, niby ja odczuwam ciepło a jak ktoś dotyka moich dłoni to odczuwa, że mam zimne. Jeśli posmarowane dłonie dotknęłam z cieplejszą częścią ciała to automatycznie zaczęły dłonie piec i robiło mi się mega gorąco...ja dalej go nie polecam, dla tego efektu wystarczy użyć maści z kamforą która kosztuje parę złotych a nie 30 zł!

      Usuń
  18. Niefajnie się spisuje jak za taką cenę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam, piekło jak cholera ale dałam go dość dużo. w moim przypadku zimne stopy i dłonie są już tak uciążliwym problemem, że musiałam spróbować. Ostatnio byłam z tym u lekarza i stwierdził, że cierpię na zjawisko Raynauda a na to nie ma ani maści ani tabletek więc łapię się teraz czego popadnie, żeby tylko pomogło. Myślę, że dla takiej zdesperowanej jak ja to te 30 zł jeszcze nie jest tak źle. Szkoda tylko, że kobiety naprawdę mają problem z tym a oni nabijają nas w butelkę:(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)