poniedziałek, 5 stycznia 2015

ROZDANIE ZAKOŃCZONE

ROZDANIE

Moje rozdanie oficjalnie zostało zakończone.

Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka bo tak mało osób brało w nim udział :(

Zgodnie z regulaminem aby rozdanie się odbyło musiało w nim wziąć udział minimum 20 osób.

REGULAMIN TUTAJ: KLIK

Niestety było Was tylko 11....nie wiem co było powodem, bo myślę, że nagrody były zachęcające...

Szkoda....dziękuję osobom, które wzięły w nim udział. Przy kolejnym rozdaniu (jeśli weźmiecie w nim udział) macie za to dodatkowy punkt.


P.S Jeśli macie sugestie dotyczące rozdania, co mogę zrobić aby było więcej osób biorących w nim udział proszę o rady.

13 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale ja sie zgłaszałam do konkursu i dodawałam post. a teraz wracam na strone konkursu i nie ma mojego wpisu ;< a baner mam na swoim blogu.. może coś nie tak z komentarzami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę...może wystąpił jakiś błąd?! pierwszy raz coś takiego się wydarzyło... ja na bieżąco dodaje wszystkie posty..z Twoim zgłoszeniem byłoby 12 osób...proszę dajcie znać czy ktoś tak samo dodawał komentarz a się nie pojawił

      Usuń
  2. Szkoda, że rozdanie nie wypaliło.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak robiłam pierwszy konkurs na fb zgłosiło się ponad 100 osób, w drugim konkursie tylko na blogu tez koło 11, sama nie wiem czemu, fb ma większy rozgłos? spróbuj jeszcze raz, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem dlaczego, ale FB ma sporą siłę jeśli chodzi o konkursy :) I w regulaminie obowiązkowo: "Polub mój fanpejdż i udostępnij post o konkursie" - z tego co widziałam, po takiej akcji przybywa minimum kilkudziesięciu fanów ;)

      Usuń
  4. Szkoda że nie zgłosiło się tyle osób

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, czekam na kolejne rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. następnym razem będzie lepiej !:) super blog

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. :( Szkoda :( Ja kochana zawsze dodaje rozdania na strony promujące oczywiście za darmo tj. http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ , http://www.bangla.pl/rozdania itp. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ..a ja przegapiłam rozdanie ... i nie wiem czemu !! gapa ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda. Ale cóż, życzę miłego testowania tych produktów :)
    Pani Lecter

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie udało. Może innym razem będzie więcej chętnych osób.

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuje, ze rozdanie nie wypaliło.
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)