poniedziałek, 5 stycznia 2015

SZAMPON FAMILIJNY OWOCOWA PIELĘGNACJA

SZAMPON
FAMILIJNY
OWOCOWA PIELĘGNACJA
WŁOSY FARBOWANE



Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu do włosów farbowanych firmy POLLENA



Jest to dla mnie "powrót do dzieciństwa" kiedy był używany w moim domu SZAMPON FAMILIJNY w niebieskiej butelce:) a mało tego... firma POLLENA miała siedzibę w małej miejscowości w której mieszkałam i gdzie moja babcia tam pracowała :) Tak więc mam sentyment do tej firmy :)


CO PISZE O NIM PRODUCENT:
Szampon przeznaczony do mycia wszystkich rodzajów włosów farbowanych.
Regularne stosowanie poprawia połysk i zwiększa refleks charakterystyczny dla użytej farby.
Odżywia intensywność zabarwienia włosów i zwiększa jego trwałość. Włosy są puszyste, łatwe do rozczesania i ułożenia. Szampon zawiera kondycjonery i ekstrakt z malin.

Więcej na stronie producenta: klik

POJEMNOŚĆ:
500 ml

CENA:
ok.4,80 zł



MOJA SPOSTRZEŻENIA:
-CENA: niska, przystępna dla wszystkich :)
-POJEMNOŚĆ: duża (500 ml) starczy nam na bardzo długo.
- ZAPACH: uwielbiam maliny, dlatego zapach zasługuje na duży plus. Po umyciu włosy lekko pachną jednak już na drugi dzień zapach jest prawie niewyczuwalny. 
-KONSYSTENCJA: dobra, dosyć gęsta.
-UŻYCIE: szampon wydajny, dobrze się pieni.
-REZULTAT: Szampon nie plącze mocno włosów, lekko ułatwia rozczesywanie, jednak nie łudźmy się, że tak jak odżywka ułatwi nam rozczesywanie :) włosy bezpośrednio po umyciu są mocno puszyste dołem, górą mniej, więc warto użyć prostownicy jeśli ktoś zamierza gdzieś  wyjść. Ja włosy myję wieczorem, więc następnego ranka efekt był o wiele lepszy. Było widać jak włosy się błyszczą, były lekko śliskie i gładkie, a puszystość uległa normie w pozytywnym znaczeniu. Mimo, iż moje włosy bardzo się przetłuszczają to szampon nie spowodował ich pogorszenia ani polepszenia.

PODSUMOWANIE:
Chętnie wypróbuję inne wersje tego szamponu bo jakość jest adekwatna do ceny. Szampon nie pogorszył kondycji moich włosów, ładnie je nabłyszczył i to bez użycia odżywki :)

Stosowałyście ten szampon? jak wrażenia?

20 komentarzy:

  1. Szampon familijny kiedyś kupowałam ale tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale za taką cenę warto wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię malinowe kosmetyki, więc pewnie bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno go wypróbuję :) Twoja ocena zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji nie znam, ale ogólnie szampony familijne krzywdy mi nie robią, więc uważam za całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ten szampon kojarzy się z dzieciństwem. Pamiętam szampon familijny pokrzywowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałyśmy a zapach malin może być przyjemny (nie to co sztuczny smak, który występuje w produktach spożywczych). Zawsze wybieramy szampony przeciwłupieżowe i dlatego pewnie tego nie znamy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz go widzę. Cena przy pojemności super!
    Właśnie jestem zdziwiona bo sama mam problem z przetłuszczaniem się włosów a ten duet wcale tego nie problemu nie zwiększył. Szampon wręcz przeciwnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna recenzja, chetnie sie na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go ale cuuudownie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie produkty <3 Tanie ale dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam dzieckiem to go używałam, ale w tej wersji jeszcze nie miałam okazji

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio spotkałam go w sklepie, muszę po niego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie jego zapach, jak gdzieś go znajdę to na pewno kupię i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam w Kauflandzie :) dzisiaj ponownie nim myłam włosy i powiem, że troszkę mi też pachnie wiśniami :)

      Usuń
  15. Nie znam tego szamponu, ale bardzo ciekawy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  16. namówiłaś mnie:) chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)