piątek, 16 stycznia 2015

WSPÓŁPRACA Z DROGERIĄ EZEBRA.PL



Kochani!!! Spotkała mnie miła niespodzianka :)

Zaczęłam współpracę ze świetną drogerią internetową EZEBRA.PL

Sklep internetowy: KLIK
Fanpage na Facebooku: KLIK

Polecam ją z czystym sumieniem! W jednym miejscu możecie zakupić praktycznie wszystko, w bardzo przystępnych cenach :)


ZNAJDZIECIE TAM WSZYSTKIE RZECZY DO:
-Makijażu,
-Paznokci,
-Pielęgnacji ciała, twarzy, włosów..


ORAZ:
-Perfumy,
-Masę potrzebnych akcesorii,
-Zestawy prezentowe



KOSMETYKI DLA DZIECI


I WIELE INNYCH!!!


ZAPRASZAM :) 
TUTAJ >>>KLIK

39 komentarzy:

  1. Gratulacje! Znam bardzo dobrze asortyment tej drogerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ale uprzedzam .... na paczkę będziesz musiała trochę poczekać :) Ja swoją dostałam po około 2-3 miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej pierwsza paczka przyszła do mnie szybciutko, gdzieś około tygodnia... :)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy :) Zaraz zajrzę do tego sklepu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam Cię do obejrzenia sklepu :)

      Usuń
  5. Gratulacje :) Od jakiegoś czasu myślę nad wypróbowaniem kilku rzeczy znajdujących się w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie :) jest tam po prostu wszystko i to w przystępnych cenach :)

      Usuń
  6. ;)

    Adorei! Vou ir conhecer a loja!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluję :) Nie znam tej drogerii , zaraz do nich zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Pomyślnej współpracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zapraszam do obejrzenia ich sklepu :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do odwiedzenia sklepu :)

      Usuń
  10. Gratulacje, drogeri nie znam, ale chetnie poznam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i oczywiście zapraszam do sklepu :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do zapoznania się z ich ofertą :)

      Usuń
  12. Wszystko co za darmo jest super! XD Haha gratulujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i zapraszam do sklepu :)

      Usuń
  13. Gratulacje! a wiesz, że to mój ulubiony sklep, często tam kupuję kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) zauważyłam ,że są tam niskie ceny :)

      Usuń
  14. Gratuluje i zazdroszcze wspolpracy ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje! To świetna wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy, Też miałam okazję z nimi współpracować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, ja też z nimi współpracowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Bardzo często robię tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają dobre ceny:) Również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy. ;)
    Ja nie długo zrobię swoje pierwsze zakupy w tej drogerii. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)