sobota, 7 lutego 2015

LENOR - CHUSTECZKI ZAPACHOWE


LENOR
CHUSTECZKI ZAPACHOWE




Mam dla Was dzisiaj recenzję chusteczek zapachowych zakupionych w sklepie z tanią chemią zagraniczną "AD-MARKT"

Sklep internetowy: klik
Sklep na allegro: klik

ZASTOSOWANIE:
- Szafy,
-Garderoby,
- Szafki na buty,
- Torby sportowe
- I INNE....



CENA (za 25 sztuk)
10 ZŁ

WYGLĄD PRODUKTU:



MOJA OPINIA:
Chusteczki dostępne są tylko w sklepie internetowym.... nie wiem dlaczego u Nas w Polsce ich nie ma... a są takie świetne!
Opakowanie zawiera 25 zapachowych chusteczek, które wkładamy tam gdzie tylko chcemy :) Ja swoją umieściłam w szafce na buty i ciuchy :) Zapach jest bardzo ładny, coś podobnego do zapachu płynu do płukania Lenor (niebieskiego). Chusteczka już leży w szafce ponad miesiąc i dalej intensywnie pachnie...jak otwieram szafę to wydobywa się z niej ładny zapach.

JAK NAJBARDZIEJ POLECAM :)

27 komentarzy:

  1. Szkoda ,że nie ma ich w Polsce :( Z chęcią bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) do kupienia są tutaj: http://allegro.pl/lenor-chusteczki-zapachowe-niebieskie-25szt-wroc-i4987776546.html

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe chusteczki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby nam się takie opakowanie chusteczek. Mamy nowe szafy i ubrania czasem za bardzo pachną drewnem kiedy są długi czas zamknięte :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie są dostępne w Polsce. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście można ich kupić tutaj: http://allegro.pl/lenor-chusteczki-zapachowe-niebieskie-25szt-wroc-i4987776546.html

      Usuń
  5. O nie wiedziałam,że takie są,ciekawe czy znajdę je stacjonarnie za naszą granicą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear,
    Your blog is so cute. Now, I'm your new follower. I hope you can follow me back.
    Btw, great review.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię je, choć mają zbyt intensywny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są takie chusteczki, w Biedronce są podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwię się, że nie ma ich w Polsce. Bardzo dziwne....

    OdpowiedzUsuń
  10. Napewno jest to świetny wynalazek. Pewnie lepsze niż te wszystkie saszetki zapachowe. Tylko pytanie - czy jak się to włosy do szafy między ubrania, to czy nie plami materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie zostawiają śladu a mam je od miesiąca :)

      Usuń
  11. wow, musze sie za nimi rozejrzec :

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że są takie rzeczy na świecie ;) Często kupuję różne saszetki, ale po kilku dniach zapachu praktycznie nie czuć... Hmmm ciekawa jestem tych chusteczek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa, mam takie chusteczki z Niemiec i z USA są rewelacyjne :]

    OdpowiedzUsuń
  14. O, proszę! Nie miałam pojęcia o istnieniu takiego produktu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo fajne takie chusteczki..muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak na razie w Polsce są tylko podróbki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt, lubię zapach lenora niebieskiego, więc pewnie i chusteczki by mi podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o proszę to jakaś alternatywa do zapachowych woreczków, które niestety szybko wietrzeją. Szkoda, że nie można ich kupić w żadnej polskiej drogerii.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)