sobota, 7 lutego 2015

PO RAZ TRZECI NOWY ZWYCIĘZCA "TOP GADUŁA STYCZEŃ"


NOWY ZWYCIĘZCA!!!



Niestety okazuje się, że moje "TOP GADUŁY" nie śledzą na bieżąco moich wpisów....

Niestety ale i Zebra❤ jak i Renia. Renata przegapiły i nie wysłały mi swoich adresów :( Przykro mi z tego powodu....

Wcześniejsze wyniki tutaj: klik
oraz tutaj

Zastanawiam się czy w ogóle warto robić konkursy...:(
Mam nadzieję, że trzecia osoba zgłosi się po nagrodę....Jak się mówi do 3 razy sztuka....:)


Tak więc nową zwyciężczynią jest......OnAlwaysTogether

GRATULUJĘ! Proszę o podanie adresu do wysyłki na email: a.gorniak@10g.pl

oczywiście czekam na nie 3 dni...

A OTO TWOJA WYGRANA:

9 komentarzy:

  1. Jeju ale przykro :( Taka piękna nagroda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykra sprawa, że nikt się nie zgłasza po taką super nagrodę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh, aż dziwne... Po raz kolejny zatem gratuluję :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, nagroda jak najbardziej mi się przyda :) Za chwilę wyślę adres do wysyłki :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff....super :) Gratuluję jeszcze raz! :)

      Usuń
  5. Gratuluje kolejnej zwyciężczyni heh. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwię się, że aż dwie osoby się nie zgłosiły. Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Szkoda, że dziewczyny nie śledzą na bieżąco, ale przyznam, że ja też mam z tym problem :) Weekendy najbardziej wybijają mnie z "tego życia" ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)