czwartek, 5 lutego 2015

ŻEL POD PRYSZNIC // DZIDZIUŚ DLA MAMY


DZIDZIUŚ DLA MAMY
ŻEL POD PRYSZNIC


Chciałabym Wam przedstawić hipoalergiczny żel pod prysznic dla kobiet w ciąży i po porodzie firmy POLLENA OSTRZESZÓW.

Strona producenta:klik

Jest to seria kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji wrażliwej skóry kobiet w ciąży i mam.


CO PISZE O NIM PRODUCENT:
"Hipoalergiczny żel pod prysznic Dzidziuś dla mamy przeznaczony jest do mycia ciała kobiet w ciąży i po porodzie. Specjalnie opracowana formuła wzbogacona ekstraktem z żyworódki i kwasem foliowym delikatnie myje oraz nawilża, nie powodując podrażnień. Doskonale oczyszcza skórę, zapewniając uczucie świeżości i odprężenia."

SUBSTANCJE PIELĘGNUJĄCE:
"Kwas foliowy
poprawia elastyczność skóry, stymuluje odnowę komórkową, przyspieszając regenerację skóry, działa antyalergicznie, redukuje szkodliwe skutki działania promieniowania UV
Ekstrakt z żyworódki zawierający:
związki polifenolowe - działają przeciwstarzeniowo oraz przeciwzapalnie,
makroelementy i mikroelementy - odżywiają i wspomagają regenerację skóry, wzmacniają ścianki naczyń krwionośnych,   
witaminę C - działa złuszczająco, rozjaśniająco, zapobiega przebarwieniom
Alantoina i Pantenol

działają nawilżająco, łagodzą podrażnienia, wygładzają skórę"


WYGLĄD PRODUKTU:

POJEMNOŚĆ: 250 ml
CENA: ok. 9 zł



MOJA OPINIA:
Duży plus za skład, w którym nie ma parabenów, alergenów, SLS, SLES, i Cocamide DEA.
Zapach! Zniewalający, delikatny, lekko orzeźwiający...bardzo miły dla nosa :P
Żel stosowałam w ciąży i po porodzie. Nie uczulił mnie, nie podrażnił i nie wysuszył skóry.
Konsystencja jest w miarę gęsta, łatwo rozprowadza się na skórze, dobrze się pieni i jest wydajny :) Polecam dla wszystkich :)

JAK NAJBARDZIEJ POLECAM! :)



STRONA PRODUCENTA: KLIK
FANPAGE NA FACEBOOKU: KLIK



8 komentarzy:

  1. Uwielbiamy zapach małych bobasów xD Wszystkie tego typu płyny, oliwki i kremiki mają cudną delikatną woń. Kupiłyśmy kiedyś z Bambino szampon z rumianku dla dzidziusiów i strasznie wysusza włosy. Żel jednak może działać inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie wierze w te relaksacyjne moce żeli, dla mnie już sama kąpiel jest uspokajająca.

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/parka-khaki-granatowe-dodatki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dla mnie, ale prezentuję się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ale bardzo ciekawy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że są tam glikole.
    Z ciekawości, mimo chronicznego braku ciąży, sama bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)