wtorek, 28 kwietnia 2015

ASTONISH SILKE SOFT // MYDŁO W PŁYNIE

 
ASTONISH
SILKE SOFT
Mydło w płynie
 
 

Chciałabym Wam przedstawić antybakteryjne mydło w płynie firmy Astonish Silke Soft.
 
Opakowanie jest bardzo poręczne i estetycznie wykonane- ładnie prezentuje się w łazience.
Plus za to, że jest to mydło w pompce...osobiście uwielbiam takie mydła :)
 
WŁAŚCIWOŚCI:
- Nawilżające
- Antybakteryjne
-Delikatne
- O intensywnym zapachu
- Z witaminą E
-Naturalne PH



Mydło po użyciu zostawia na skórze delikatny zapach. Ładnie się pieni i nie wysusza skóry. Nie podrażnia i nie daje uczucia "ściągnięcia".
 
Używam je przeważnie do mycia rąk, które po nim są gładkie i pachnące :) jednak nadaje się również do mycia całego ciała :)
 
CENA:
ok.7,50 zł / 500 ml
 
Zakupiłam je w tanim sklepie z chemią i kosmetykami zagranicznymi AD-MARKT. Chętne osoby zapraszam tutaj:
 
Sklep internetowy:klik
Sklep na allegro: klik
 
 
A czy i Wy posiadacie i lubicie mydła w pompce? :)

8 komentarzy:

  1. Nie znam, ale lubię mydełka w płynie, bardziej niż w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena bardzo przystępna. Może zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię mydła z pompką, tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mydełka w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to bardzo wygodne rozwiazanie - uwielbiam takie mydło u mnie w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie znam, ale bardzo lubię mydła w płynie i chętnie testuję wszystkie nowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam tylko mydeł w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam mydła w płynie. :)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)