piątek, 3 kwietnia 2015

GREEN SHIELD // CHUSTECZKI CZYSZCZĄCE DO ŁAZIENKI

 
GREEN SHIELD
CHUSTECZKI CZYSZCZĄCE DO ŁAZIENKI
 
 

 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić fajne chusteczki czyszczące przeznaczone do łazienki :)
Skusiłam się na nie bo lubię łatwe i szybkie sposoby na sprzątanie :P
 
Kiedy nie mam czasu (a jest tak prawie zawsze :P ) sięgam po oto właśnie taką chusteczkę i czyszczę nią prawie wszystko co mi podejdzie pod rękę :)
 
 
WŁAŚCIWOŚCI CHUSTECZEK:
+ zabijają 99,9 % bakterii
+ dezynfekują
+ czyszczą
+ usuwają odciski palców
+ nie pozostawiają zacieków
+ zostawiają lekki zapach i połysk
 
CENA:
7 zł /op. 50 szt.


 
UŻYWAM ICH m.in DO:
- Wycierania kurzu z blatu, półek i pralki,
- Wycierania i czyszczenia zlewu i "ranta" wanny,
- Czyszczenia kranów,
-Czyszczenia dozownika na mydło i pojemnika na szczoteczki,
- Czyszczenia z wierzchu toalety i deski sedesowej,
- Przecierania z zewnątrz szafek oraz ich wnętrza...
 
GDZIE JE DOSTANIEMY?:
Zakupiłam je w tanim sklepie internetowym z niemiecką chemią i kosmetykami:
"AD-MARKT"
Sklep internetowy: klik
Sklep na allegro: klik
 
 
A czy Wy lubicie takie szybkie rozwiązania? Ktoś z Was używał tych chusteczek?

11 komentarzy:

  1. Jest coś takiego? Super sprawa bo może nie raz ułatwić życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale ciekawe. Ja przeważnie używam do wycierania kurzów czy innych zabrudzeń chusteczek dla dzieci. ;)

    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym słyszałam :) jednak chusteczki dla dzieci idą mi jak oszalałe przy moim synku więc mu ich nie zabieram :P

      Usuń
  3. Nie używałam, ale lubię takie gadżety ułatwiające życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi przypadły bardzo do gustu, tym bardziej jak mało mam czasu na porządki :)

      Usuń
  4. kupiłam ostatnio ocs podbnego i bardzo ułatwia mi życie :)Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ułatwiają :) Dziękuję i nawzajem

      Usuń
  5. Nie znam tych chusteczek, ale widzę że świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię takie chusteczki, rach ciach i kurze wytarte :)

      Usuń
  6. Tych chusteczek nie znam ale kupuje do kurzu, do kuchni i do łazienki a czasem uniwersakne i stosuje do kuchni i łazienki. Są super:) produkt dla leni;) nie trzeba juz zadnego plynu i sciereczki, ktorą potem trzeba wyprac tylko szybkie sorzatanko i w kosz:) powinni takie mopy opatentowac bo sciereczki do podlóg widzialam ale nakladki jednorazowej na mop nie. A moze jest cos takiego?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)