wtorek, 7 kwietnia 2015

THERA MED SCHWARZKOPF // PASTA DO ZĘBÓW

 
THERA MED
Pasta do zębów
 

Pewnie większość z Was jest zdziwiona, że firma Schwarzkopf ma w swojej ofercie również pasty do zębów :)
 
Niestety nie spotkamy jej w naszych sklepach w Polsce...możemy zakupić ją jednak w sklepie z tanią, zagraniczną chemią i kosmetykami AD-MARKT. Chętne osoby zapraszam tutaj:
 
Sklep internetowy: klik
Sklep na allegro:klik
 


Niby pasta jak pasta...bo czego można chcieć więcej od pasty? :)
Ważne, że myje, czyści i odświeża a przy okazji delikatnie wybiela:) Warto dodać, że nie jest to "żel" bo takowych unikam, tylko biała miętowa, klasyczna pasta :)
 
Do zakupu zachęciło mnie oczywiście opakowanie, z którym dotychczas jeszcze się nie spotkałam. Pasta znajduje się w plastikowej "tubie", dzięki czemu stabilnie stoi na swoim miejscu.

 
Plusem jest to, że wyciskamy ją za pomocą pompki (wystarczy nacisnąć niebieski przycisk i pasta sama wychodzi :)
 
CENA:
ok. 8 zł (100 ml)
 
Jak wrażenia? Mieliście może już ją w swoim domu? :)

10 komentarzy:

  1. ja używam bardzo łągodnych do nadwrazliwych ;) .... ale chyba sięnie pokusze orecenzję pasty do zębów na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o tym, ale ma bardzo wygodne opakowanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opakowanie! Lubimy kosmetyki z pompką ale pasty do zębów jeszcze takiej nie miałyśmy. No a już w ogóle szok, że to Schwarzkopf :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że jest taka pasta. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna odmienność co do opakowania pasty. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze bardzo zaskoczyłaś mnie tą pastą nigdy wcześniej nigdzie o niej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie wygodne i nie robi bałaganu w łazience ale smak beznadziejny. Miałam tego zapas z niemiec i rozdawałam każdemu:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)