wtorek, 12 maja 2015

CILLIT BANG AKTYWNA PIANA

 
AKTYWNA PIANA
CILLIT BANG
 


Dzisiaj recenzja produktu do szybkiego i łatwego czyszczenia dużych powierzchni łazienkowych "AKTYWNA PIANA" firmy CILLIT BANG.
 
Produkt zakupiłam przy okazji robienia zakupów w Rossmanie :) Był wtedy na dużej promocji, bo kosztował niewiele..coś około 9 zł.
 
CENA:
ok. 18 zł /600 ml

OPIS PRODUCENTA:
 

"Nowy Cillit Bang Aktywna Piana Osady z Mydła i Prysznice - innowacyjny produkt do szybkiego i łatwego czyszczenia dużych powierzchni łazienkowych. Nowoczesny dozownik o szerokim strumieniu idealnie pokrywa duże powierzchnie. Aktywna piana rozpuszcza osady z mydła i łazienkowe zabrudzenia, zapewniając wyjątkowy połysk.
Używaj w całej łazience: kabiny prysznicowe, drzwi od kabiny, wanny, płytki i kafelki, powierzchnie ceramiczne, szafki i półki łazienkowe, chromowa armatura, powierzchnie ze stali nierdzewnej."
 
SPOSÓB UŻYCIA:
 
1. Dobrze wstrząśnij przed użyciem.
2. Trzymając prosto puszkę z odległości 30-40 cm spryskuj powierzchnię, którą chcesz wyczyścić.
3. Odczekaj 2 minuty pozwalając, by piana wniknęła w brud i osad z mydła (do 10 minut dla cięższych zabrudzeń).
4. Spłucz wodą lub wytrzyj wilgotną ściereczką w przypadku cięższych zabrudzeń.
5. W razie potrzeby wytrzyj do sucha po spłukaniu.
 
OSTRZEŻENIA:

Nie należy stosować do powierzchni z akrylu, mosiądzu, aluminium, miedzi i naturalnego marmuru. Na pozostałych powierzchniach zaleca się sprawdzić działanie produktu przed użyciem na mało widocznej powierzchni.
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
 



 
WANNA "PRZED"
Na wannie widać powstały (tygodniowy) osad.

 
WANNA PO SPRYSKANIU:
 


PO 10 MINUTACH:
Widać, że powstała piana zniknęła i rozpuściła brud (widoczny w postaci żółtej plamy)

 
REZULTAT:
Rezultat widoczny po spłukaniu całej wanny wodą (bez żadnego szorowania)



 MOJA OPINIA:
 
Na wstępie muszę przyczepić się ceny, która bez promocji jest wysoka. Tym bardziej, że produkt, niestety starczył mi tylko na 4 razy. Drugim wielkim minusem jest fakt, że nie można stosować jego do akrylu co moim zdaniem jest absurdem bo teraz praktycznie wszystko robią z tą powierzchnią..:(
 
W miarę dobrze zaskoczył mnie osiągnięty efekt, jednak jakby się dokładnie przyjrzeć to co nieco minimalnie zostawił :P
 
Nie dał sobie rady z kranem na którym powstają takie zacieki i plamki po wodzie, które po jakimś czasie tworzą delikatny kamienny osad. Do perfekcji trzeba było kran przetrzeć gąbką i wtedy wszystko ładnie zeszło.
 
Myślę, że warto go zakupić i używać tylko w razie nagłych wypadków. Np. kiedy nie mamy czasu na sprzątanie a za chwilę wpadną goście a jeszcze przecież trzeba coś upiec :P
 
Ja niestety go więcej nie zakupię, bo mam wannę z akrylu...niestety nie doczytałam, że nie mogę jego używać do tych powierzchni...ale na szczęście nic się nie stało.
Jeśli jednak mogłabym go używać to kupowałabym go tylko i wyłącznie w promocji.
 
A może ktoś z Was już miał przyjemność go wypróbować?

10 komentarzy:

  1. Lubię go, ale zdecydowanie kupuję tylko w promocyjnej cenie, inaczej jest to po prostu nieopłacalne, jestem z niego raczej zadowolona, choć z cięższymi osadami i zabrudzeniami może sobie nie poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam wannę z akrylu i używam, póki co nie widać skutków ubocznych. Na osad z kamienia, dla mnie najlepszy jest ocet. Tani i skuteczny. Poleciła mi go kilka lat kobieta z sanepidu i rzeczywiście miała rację. W przypadku starego nalotu, trzeba dłużej poczekać, w razie konieczności powtórzyć drugi raz. Efekt jak po drogich środkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam płyn Cilit i muszę powiedzieć, że to najgorszy preparat na kamień czy rdzę jaki w życiu miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt bardzo mi się podoba, nie miałam go nigdy ale przydał by mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałąm :)


    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W razie nagłych wypadków, to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt suuper,z ciekawosci sama kupie:) Obserwuje I zapraszam do.mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny efekt, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)