wtorek, 5 maja 2015

GLADE BY BRISE DISCREET // ODŚWIEŻACZ POWIETRZA

 
ODŚWIEŻACZ POWIETRZA
GLADE BY BRISE DISCREET
 


 Dzisiaj mam dla Was recenzję mojego ulubionego odświeżacza powietrza:
 GLADE BY BRISE DISCREET.
 
DOSTĘPNE ZAPACHY:
- drzewo sandałowe z Bali i jaśmin
- japoński ogród
- lawenda i jaśmin
- owoce egzotyczne
- morski
- jaśmin
- wanilia
- czysta świeżość
OKAZJONALNIE:
- białe kwiaty i porzeczki
- jabłko i cynamon
- ostre przyprawy
 
WKŁADY MOŻNA UŻYWAĆ:
- same (wystarczy złożyć kartonik)
- wkładając do urządzenia elektrycznego
- umieszczając na specjalnej podstawce "Decor"
 
CENA:
- WKŁADY: ok.11 zł /1 szt
- URZĄDZENIE ELEKTRYCZNE: ok. 15 zł
- PODSTAWKA "DECOR": ok.15 zł
 
CO PISZE O NICH PRODUCENT:
Wkład pasuje do wszystkich urządzeń Discreet, eliminuje nieprzyjemny zapach i nadaje uczucie świeżości nawet do 60 dni* (*Używany z nieelektrycznym urządzeniem Discreet)
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
SAMODZIELNY WKŁAD NA PODSTAWCE

WKŁAD WŁOŻONY DO PODSTAWKI "DECOR"

 
 WKŁAD W URZĄDZENIU ELEKTRYCZNYM


 
MOJA OPINIA:
 
Używam go praktycznie wszędzie :) W małych pomieszczeniach typu: szafa używam go z zakupioną podstawką, wyczuwalny czas zapachu jest długi dochodzi nawet do 2 miesięcy. W łazience stoi na specjalnej podstawce "Decor", czas wyczuwalnego zapachu to około 1 miesiąc. W salonie natomiast jest włożony do urządzenia elektrycznego. Jest on włożony non stop i w dzień i w nocy. Mocny zapach wyczuwa się do około 20 dni, potem zapach jest lekko wyczuwalny (łączny czas wyczuwalnego zapachu to ok.1 miesiąc).

Moim ulubionym zapachem jest drzewo sandałowe z Bali i jaśmin. Raz miałam Japoński ogród i też daje radę :P jednak wolę ten pierwszy. Zapach jest świeży lekko cytrusowy.  Nie pachnie "typowym" odświeżaczem do toalet, który kojarzy mi się z kostką toaletową do WC :P
Jest delikatny i miły dla nosa. Goście zawsze się mnie pytają " Co tak ładnie pachnie? ":)

Bardzo go lubię mimo iż ma 2 wady, a mianowicie:
Wkłady są drogie :P Dlatego, też kupuję je w promocji. Zakup urządzenia elektrycznego i podstawki "Decor" to zakup jednorazowy więc do ceny się nie przyczepię :)
Wkład szybko zużywa się w urządzeniu elektrycznym, więc trzeba zmieniać go częściej lub np. wyciągać go na noc z kontaktu :)

A czy Wy macie jakieś swoje ulubione odświeżacze?
Co polecacie?

7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam te odświeżacze. Miło mnie zaskoczyła intensywność zapachu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaśmin jaśmin musze mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jaśminu, bardzo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go bardzo lubię :) Chociaż ostatnio przerzuciłam się na dyfuzory Pachnącej Szafy :))
    Obserwuję także i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach porzeczkowy mógłby być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. owoce egzotyczne- lubilabym bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie odświeżacze powietrza. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)