wtorek, 5 maja 2015

GLOSIMA- ŚRODEK DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI Z BIEDRONKI


ŚRODEK DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI
GLOSIMA



Po recenzji tabletek do zmywarki marki GLOSIMA ( których kupowanie odradzam)
- ich recenzja tutaj: klik
 przyszła pora na DWUFAZOWY ŚRODEK DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI.
Oba produkty dostępne są w sklepie BIEDRONKA.
Do zakupu zachęciła mnie wtedy aktualna promocja. Dzięki temu, że kupiłam tabletki do zmywarki to czyścik dostałam za 1 grosz :)
CENA:
ok. 6 zł
DOSTĘPNE WARIANTY:
- Fresh
-Lemon
CO PISZE O NIM PRODUCENT?:
" Płyn do czyszczenia zmywarek o dwufazowej formule aktywnie usuwa uporczywy tłuszcz, rozpuszcza osady wapienne oraz niweluje nieprzyjemne zapachy, pozostawiając zmywarkę higienicznie czystą.
Płyn usuwa zabrudzenia nawet z trudno dostępnych elementów zmywarki, nie naruszając wewnętrznej powłoki zmywarki.
Regularne dbanie o czystość zmywarki przedłuża bezawaryjny czas jej działania, przyczyniając się do nieskazitelności mytych naczyń."
PREZENTACJA PRODUKTU:



MOJA OPINIA:
W przeciwieństwie do tabletek tej firmy produkt w miarę godny polecenia.
Tani i ładnie wszystko czyści, pozostawiając zmywarkę błyszczącą. 
Małym minusem jest fakt, że pozostawia mało wyczuwalny zapach, który mnie osobiście odrzuca...myślałam, że będzie się czuć miętową "świeżość" jednak zapach jest jakiś taki mdły i szybko się "ulatnia". Mam wrażenie, że słabo neutralizuje nieprzyjemne zapachy...
Niestety przez swoje gabaryty nie mieści się w koszyku na sztućce, dlatego też,  musiałam go umieścić tam gdzie talerze.
Czy kupię go ponownie?...Hmmm sama nie wiem..jak na razie będę szukała innych :) 
Jednak nie wykluczony jest fakt, że co jakiś czas będę po niego wracać :)
Czy ktoś już z Was go używał? Jak wrażenia? :)



7 komentarzy:

  1. witam :)
    ponownie jestem zaskoczona,że tanie i praktyczne. Chyba już jakoś mi przywykło,że wszytko co drogi to dobre,a tanie to już pewnie jakieś gorsze.
    Jednak z dnia na dzień widzę,że byłam w błędzie.
    Jak kiedyś będę miała zmywarkę, to będę polegać na tej oto recenzji :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://typowyfejm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie posiadam zmywarki - niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz wzrostu Kochana? Bo ważysz tak czy tak bardzo mało. A co do braku motywacji- zapraszam do mnie częściej, zwłaszcza na fp :) tam powinnaś znaleźć jej całą masę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam zmywarki, ale płyn na pewno polecę znajomym. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)