poniedziałek, 4 maja 2015

GLOSIMA- TABLETKI DO ZMYWARKI Z BIEDRONKI

 
TABLETKI DO ZMYWARKI
GLOSIMA
 
 


Dzisiaj wracam do Was z recenzją tabletek do zmywarki ALL IN 1 marki GLOSIMA, zakupionych w BIEDRONCE.
 
Do zakupu zachęciła mnie wtedy aktualna promocja ( do tabletek dodawali za 1 grosz czyścik do zmywarki albo nabłyszczacz. )
 
CENA:
ok.30 zł / 70 szt.
 
CO PISZE O NICH PRODUCENT:
 
IDEALNA CZYSTOŚĆ:
Optymalna kompozycja detergentów usuwa nawet najtrudniejsze zabrudzenia, takie jak przypalenia i zaschnięte resztki jedzenia.
 
DZIAŁANIE W NISKICH TEMPERATURACH:
Zastosowany system aktywnego tlenu sprawia, że tabletka jest skuteczna już w 45 C.
 
FUNKCJA SOLI:
Zastosowane składniki neutralizują twardość wody.
 
NEUTRALIZACJA NIEPRZYJEMNYCH ZAPACHÓW:
Świeży cytrynowy zapach po każdym zmywaniu, dodatkowo posiada funkcję neutralizacji nieświeżych zapachów.
 
OCHRONA SZKŁA:
Funkcja zmiękczania neutralizuje negatywne działanie twardej wody zapobiegając matowieniu szkła- chroni je przed korozją, przedłużając żywotność.
 
WZMOCNIONE DZIAŁANIE:
Proces mycia jest dodatkowo wzmocniony dzięki zastosowaniu aktywnych składników, takich jak enzymy nowej generacji.
 
CZYSZCZENIE ZMYWARKI:
Idealnie czysta zmywarka po zakończeniu każdego mycia.
 
NABŁYSZCZANIE:
Efekt lśniących naczyń, bez zacieków, pozostałości kamienia i detergentu.
 
EFEKT SZYBKIEGO SCHNIĘCIA:
Specjalne składniki nie dopuszczają do osadzania się dużych kropel na naczyniach, co znacznie przyśpiesza proces suszenia.
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
 



 
MOJA OPINIA:
 
Tabletki bez rewelacji, połowa rzeczy o których pisze producent nie ma potwierdzenia w praktyce. Mimo, iż dużą zaletą jest to, że są bardzo tanie to ponownie ich niestety nie zakupię..
Dziwią mnie również niektóre pozytywne opinie na ich temat...może ktoś kto je oceniał nie miał do czynienia z innymi (lepszymi) ? Porównują je nawet do Finisha Quantum- ale moim zdaniem to absurd!
 
Warto dodać iż mam zmywarkę firmy BOSCH, używam dodatkowo soli i nabłyszczacza, regularnie czyszczę filtr i używam czyścika, dodatkowo nigdy nie wkładam mocno zabrudzonych naczyń ( najpierw przecieram je z większego brudu ręcznikiem papierowym).
 
MINUSY:
Zmywanie w 45 C (czas zmywania 30 minut): tabletki zostawiają na niektórych naczyniach białe zacieki. Nie czyszczą najlepiej. Zostawiają czasami zabrudzenia i nie radzą sobie z przypaleniami. Często do końca się nie rozpuszczają- zostawiając na naczyniach proszek.
Zmywanie tryb: Auto w 45-60 C (czas zmywania 2 godz. 40 min): Tabletki lepiej sobie radzą w tym zmywaniu, jednak zdarza się, że co jakiś czas zostawiają białe zacieki. Czasami mają trudności z usuwaniem zabrudzeń  lub zostawiają zaschnięte resztki jedzenia.
 
PLUSY:
-tanie
- w miarę dobrze nabłyszczają
- pozostawiają w miarę przyjemny zapach
 
PODSUMOWUJĄC:
Tabletki myją ale bez rewelacji! Najgorsze jest to, że czasami pozostawiają białe zacieki i tabletka często się nie rozpuszcza.
Jeśli już miałabym kupować tabletki z taniego przedziału cenowego to wybrałabym tabletki z Lidla W5, uważam, że są o wiele lepsze :)
 
 
A Wy jakich używacie? Macie swoich ulubieńców?

19 komentarzy:

  1. Mam takie same wrażenia z używania tych tabletek. Lubię sporo produktów z Lidla/Biedronki, ale jeśli chodzi o tabletki do zmywarki, to niestety -te dyskontowe się wg mnie nie sprawdzają. Obecnie stosuję Finish i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poluję na Finish Quantum jak są w promocji :)

      Usuń
  2. Tych akurat nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zmywarki ale koleżanka chwali sobie te kapsułki :)
    Zapraszam na urodzinowe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. w zasadzie mogłabym kupić,ale nie mam w domu zmywarki. w razie czego bedę pamiętac na przyszłość :)
    zapraszam do mnie http://typowyfejm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam zmywarkę firmy BOSCH. Zawsze używałam table Finish, ale obecnie używam biedronkowych, ale te Classic 100 sztuk i powiem szczerzę że jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie mam zmywarki, więc chwilowo te tabletki nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Finish sprawdzają się u nas najlepiej :) Najgorsze jakie miałyśmy to Ludwik, masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tych tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie jeszcze nie dorobiłam zmywarki:(

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mam zmywarki. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę napisać co nieco bo mam już zmywarkę 10 lat.Przetestowałam wszystkie środki jakie tylko są możliwe.Mam bardzo dużo porysowanych kubków,zniszczyłam sobie wiele
    malowanej zastawy,szklanek.Straty przebolałam.Ale obecnie kupuję tylko FINISZ! Jestem bardzo zadowolona,jeśli tylko spotykam promocję kupuję na zapas.Obecnie promocja jest w Tesko.Oby się nie zepsuły.Filtr czysty,koniec z zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przepraszam za błąd obecnie kupuję tabletki FAIRY,finisz kupowałam wcześniej
    tak długo ich używałam że nazwa zapadła mi w pamięć.
    Polecam Fairy platinum wspaniałe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 5 latach używania zmywarki mogę powiedzieć to samo. Finish jak i inne jednak rysują naczynia, przy Fairy nie mam tego problemu. Dodatkowo przy Fairy nie mam już potrzeby używania czyścika - nie wierzyłam w reklamę, dopóki nie zaczełam używać. Efekt w zmywarce widoczny już po około tygodniu (puszczam codziennie).

      Usuń
  13. Ja nie mam zmywarki, więc nie mam porównania. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  14. dopiero kupiłam zmywarke Bosh i uzywam tabletek z Biedronki na 30 min zmywaniu nie domywaja i tabletka sie całkiem nie rozpuszcza. Przy zmywaniu auto 2h40min jestem zadowolona z efektu. Moja siostra uzywa Fairy i je sobie bardzo chwali.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)