poniedziałek, 11 maja 2015

SAŁATA NA BALKON // PLANTICO

 
SAŁATA NA BALKON, TARAS
PLANTICO
 


Witajcie! Myślę, że dzisiejsza recenzja troszkę Was zaskoczy :)
Jako, że sezon "ogrodowy" już dawno rozpoczęty-chciałabym Wam przedstawić nasiona sałaty, które bez problemu można posadzić w skrzynkach np. na balkonie :)
 
Natrafiłam na nie przypadkiem w OBI :) Kosztowały coś około 3 zł.
 
Nasiona z firmy Plantico z serii "Mini Ogród" przeznaczone są specjalnie dla osób, które niestety nie posiadają ogródka.
 
CO PISZE O NICH PRODUCENT?
 
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
 

 
 Mimo, że sałata jeszcze nie urosła do "pełnych" rozmiarów to już codziennie zrywam ją na pyszne kanapeczki...mmmmm :P

 
MOJA OPINIA:
 
Sałata bez najmniejszych problemów szybko ładnie urosła...(no i dalej rośnie...)
Myślę, że fajnie, jest mieć w zasięgu ręki świeże listki zdrowej sałaty :)
Niedawno posadziłam szczypiorek tej firmy i właśnie czekam aż "coś" się ruszy :D
 
 
A może ktoś z Was już uprawia coś na balkonie? :)
Pochwalcie się :)


17 komentarzy:

  1. Jestem szczęściarą z własnym ogrodem warzywnym, w którym pracuję pełną parą :-) Będzie wszystko to co lubię, oczywiście, jeśli warunki pogodowe dopomogą! A Twoja sałata wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ogródek ziołowy na balkonie, sporo doniczek się już uzbierało, planowałam zasadzić pomidorki koktajlowe albo rzodkiewki, bo wiem, ze na balkonie też dają radę, ale koniecznie kupię tę sałatę, jak tylko będę w castoramie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś posadziłam rzodkiewkę i urosły mi tylko bujne liście haha...mama mówiła, ze miałam aż za dobrą ziemię :) a i przepraszam za pomyłkę ale kupiłam je nie w Castoramie ale w Obi :)

      Usuń
  3. Ja niestety nie mam ręki do warzyw kwiatów itp. a szkoda, bo nie dość, że pięknie się prezentuje, to takie własne lepiej smakuje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam ręki :P ale do tej nie trzeba :) wystarczy posiać i codziennie podlewać :)

      Usuń
  4. Muszę wylukać nasiona tej firmy, chętnie też posieję coś na balkonie! :) Pięknie Ci listki wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a i mój szczypiorek tej firmy już kiełkuje :D muszę znowu wybrać się do Obi po inne :D

      Usuń
  5. Ja jeszcze nic nie uprawiam. Nie dojrzałam do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam aj tam :) nigdy nie jest za wcześnie i za późno :D

      Usuń
  6. Ale super. Ja niestety nie mam ogródka, a uwielbiam roślinki:) Nie widziałam jeszcze takich na balkon więc dla mnie Twój post to BOMBA! Dzięki. Jutro może się zaopatrzę w skrzynki, ziemię i nasionka. Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że nalazłam coś tak trafionego dla Ciebie! :D To życzę udanych plonów :D

      Usuń
  7. zazwyczaj na balkonie sieję zioła. W ubiegłym roku miałam pomidory. Ale w tym planujemy spory remont i po prostu nie będęmiała czasu, aby odpowiednio o nie zadbać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze ziół nie miałam bo mało ich używam ale to bardzo dobry pomysł! :)

      Usuń
  8. Fajna sprawa, ja niestety nie mam gdzie zasadzic w doniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie to wygląda. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)