sobota, 2 maja 2015

VELVET GLASS&MIRROR- ŚCIERECZKI DO MYCIA OKIEN/ CZY JESZCZE BĘDĄ?

 
ŚCIERECZKI VELVET
GLASS&MIRROR

CZY JESZCZE BĘDĄ DOSTĘPNE?
 


Ściereczki były wielkim hitem wśród użytkowników!...
 
Zapraszam do wcześniejszej recenzji: klik
 
Wielkim zaskoczeniem jest fakt, że od ponad roku są już niedostępne...
 
Dużo osób poszukuje informacji dlaczego już ich nie ma? czy będą jeszcze do kupienia?
Pytaliście się też mnie...
 
Dzisiaj zadzwoniłam do firmy VelvetCARE (dawniej Kimberly Clark) z zapytaniem o te chusteczki.
Dla chętnych podaję numer telefonu: tel. +48 22 461 27 00
 
Niestety okazało się, że wycofali je z Polskiego rynku kiedy firma zmieniła "właściciela" w Polsce. Jednak jest nadzieja, że w przyszłości je wprowadzą, bo otrzymują masę telefonów od Was i widzą, że ściereczki cieszyły się ogromnym uznaniem...
 
Mam nadzieję, że handlowcy tej firmy będą działać prężnie, aby jak najszybciej je wprowadzić bo została mi tylko jedna para tych ściereczek...a są one rewelacyjne :)
 


9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych ściereczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,że są niedostępne chętnie bym je kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wycofują dobre produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałyby się takie ściereczki! Fajnie gdyby były dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ich nie uzywałam, skoro takie dobre, to trzymajmy kcuki, żeby znów były dostepne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne takie ściereczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak trudno jest dostać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nich, ale śliczna grafika. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam te ściereczki i przyznam że są rewelacyjne! Mam jeszcze 2 komplety i mam cichą nadzieję, że będą jeszcze produkowane,tym bardziej, że używając ich nie potrzeba żadnych detergentów!POZDRAWIAM.p.s.trzeba dzwonić do producenta,aby wznowił produkcję

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)