wtorek, 19 maja 2015

ZAWIESZKA Z ŻELU DO WC AGENT MAX Z BIEDRONKI

 
ZAWIESZKA Z ŻELU DO WC
AGENT MAX
 

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić kolejną propozycję z Biedronki :)
kostkę toaletową do WC firmy AGENT MAX.

Kostka wykonana jest z żelu umieszczonego w plastikowym pojemniku.
 Dostępna jest w 4 wariantach, ja oczywiście wybrałam ten w którym jest choć odrobinę zieleni ;)

CENA:
1 op. (3szt.) ok.9 zł

DOSTĘPNE WARIANY:
- kwiatowy ogród
-cytrusowa świeżość
-górska świeżość
-pachnący las
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
 





 
 MOJA OPINIA:
 
Od jakiegoś czasu kupuję tylko żelowe zawieszki do WC, typowe kostki toaletowe poszły już dawno w zapomnienie :) Zawieszka ta jest częstym bywalcem w mojej toalecie :) Uważam, że są bardzo higieniczne, ponieważ raz zawieszam i już nic przy nich nie "grzebię" :P 
Jedna sztuka zawieszki wytrzymuje u mnie około 9 dni ("użytkują" ją 2 osoby).
 
Po spłukaniu wody, nie tworzą się żadne kolorowe "zacieki", powstaje tylko delikatna biała piana. Umieszczony żel nie "wypływa" z pojemnika ani nie urywa się w kawałkach.
Wszystko ładnie stopniowo się rozpuszcza.
 
Cena nie odstrasza, a jeden taki komplet wystarczy nam na miesiąc.
 
Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to zapach mógłby być silniejszy :)
Wyczuwam go tylko po otworzeniu deski.
 
A może ktoś z Was ma jakieś godne polecania zawieszki w przystępnej cenie? :)
 

4 komentarze:

  1. Często się na nie czaję , może w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję kostki do Wc z tej firmy i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też kupuje wszystko w czym jest zieleń hehe. A ta zawieszkę też lubimy, tania i działająca. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę krótko te 9dni, wolę jednak takie przyklejane, które wytrzymują kilka tygodni :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)