czwartek, 7 maja 2015

ZOSIA SAMOSIA- TOREBKI DO PIECZENIA Z BIEDRONKI

 
TOREBKI DO PIECZENIA
ZOSIA SAMOSIA
 

Dzisiaj pewna odmiana :) Wracam do Was z recenzją torebek do pieczenia firmy
Zosia Samosia zakupionych w Biedronce :)

Jestem zwolenniczką pieczenia kurczaczka a nie smażenia na tłuszczu, dlatego też w mojej kuchni nie może zabraknąć owych torebek :)
 
CENA:
ok. 3 zł / 1 op. (6 szt.)
 
CO PISZE O NICH PRODUCENT?:
Torebki przeznaczone do pieczenia w kuchenkach gazowych, elektrycznych oraz w kuchenkach mikrofalowych. Należy ich używać do 220 C z wyłączonym obiegiem powietrza lub  do 200 C z włączonym obiegiem powietrza.
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
 
 


 
MOJA OPINIA:
 
Torebki są w przystępnej cenie. Całe opakowanie zawiera 6 foliowych woreczków oraz 6 zacisków.
Sposób ich użycia jest bardzo prosty! Wystarczy włożyć do nich surowego kurczaka z własną kompozycją przypraw i dodatków, zamknąć i do piekarnika :)
U mnie czas pieczenia wynosi 60 min. w piekarniku elektrycznym.
 (temp. 220 C, włączona grzałka górna i dolna)
 
Dzięki nim nie trzeba używać tłuszczu, a kurczak wychodzi chrupiący i aromatyczny :)
Dodatkowym plusem jest to, że podczas pieczenia "wychodzi" z mięska jego tłuszcz, który może posłużyć nam jako baza pod pyszny sosik :) Wystarczy tylko po upieczeniu mięska odlać go do rondelka, dodać przyprawy według uznania, zabielić mąką rozrobioną z wodą lub śmietaną i gotowe! :)
 
Torebki nie mają żadnych wad i nie wyobrażam sobie nie mieć ich w kuchni! :)
Ostatnio ich oferta powiększyła się o torebki do smażenia ryb- jeszcze ich nie miałam ale przy okazji zakupię.
 
A może ktoś z Was używa już takich torebek?


7 komentarzy:

  1. Używam dość często i również je polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż często takich używa jak urzęduje w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te torebeczki, służą mi w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często ich używam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiele razy używałam i bardzo spodobał mi się ten sposób przygotowania. Mięsko było bardzo smaczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama je często używa i jest zadowolona. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)