wtorek, 16 czerwca 2015

4F TEXTILE + // SASZETKA DO PRANIA ODZIEŻY Z MEMBRANĄ

 
4F TEXTILE+
WASH-IN CLEANER
SASZETKA DO PRANIA ODZIEŻY SPORTOWEJ
Z MEMBRANĄ
 
  


Dzisiaj recenzja płynu do prania odzieży sportowej firmy 4F.
 
Płyn ten polecany jest w szczególności do tkanin oddychających, nieprzemakalnych, wiatroszczelnych, membranowych, bawełnianych oraz innych trudnych w pielęgnacji.
 
Produkt zakupiłam z myślą o kurtce mojego męża. Sezon zimowy się skończył, więc trzeba było wyprać kurtkę i schować do następnego sezonu :) Zakupiłam go przy okazji robienia zakupów w sklepie 4F.
 
CENA:
1 saszetka (1 pranie) ok. 6 zł.
 
PREZENTACJA PRODUKTU:
 
 
 

CO PISZE O NIM PRODUCENT?:
"4F TEXTILE+ to najwyższej jakości, specjalistyczny płyn do prania i pielęgnacji odzieży sportowej. W szczególności polecany do tkanin funkcyjnych: oddychających, nieprzemakalnych, wiatroszczelnych, membranowych, bawełnianych oraz innych trudnych w pielęgnacji. "
 
"Doskonale usuwa zabrudzenia, chroniąc strukturę tkanin i ich kolory. Zawarty w formule neutralizator zapachów działa jak antyperspirant, pochłaniając nieprzyjemny zapach potu, na długo utrzymując świeżość tkaniny."
 
" 4F TEXTILE+ został opracowany z myślą o osobach aktywnie uprawiających różne dyscypliny sportu, zarówno rekreacyjnie jak i wyczynowo. Gwarantuje niezawodną, bezpieczną pielęgnację i ochronę tkanin sportowych. Przestrzegać warunków prania zalecanych przez producentów odzieży. Chronić przed dziećmi."
 
SPECYFIKACJA:
"Składniki: 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, < 5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, fosforany.
Środek konserwujący: 2-Bromo-2-nitropropane-1, 3-diol, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone. Kompozycja zapachowa, Linalool, Hexyl Cinnamal.
Termin przydatności do użycia: 24 m-ce od daty produkcji.
Zawartość netto: 90 ml (zawartość saszetki wystarcza na jedno pranie)
Nadaje się do pralek automatycznych, jak i prania ręcznego."
 
 
SPOSÓB UŻYCIA:
Kurtkę wyprałam w pralce zgodnie z informacjami zawartymi na metce (w 30 stopniach).
Saszetkę z płynem wlałam w miejsce gdzie zwykle wsypuje proszek do prania.
Wirowanie ustawiłam na 1000 obrotów :)
 
MOJA OPINIA:
Mogę z czystym sumieniem go polecić. Nie posiada żadnych minusów!
Bardzo dobrze wyprał i odświeżył kurtkę, która była używana przez cały sezon zimowy ( około 4 miesięcy). Mimo, iż kurtka była prana w niskiej temperaturze (30 stopni) płyn nie zostawił żadnych zacieków. Pozostawił za to bardzo fajny lekko orzeźwiający zapach.
 
A czy Wy używacie takich produktów?

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie miałam jeszcze tego produktu w domu. Ale dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z takich produktów używałam tylko nikwax ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się takim produktem, ale bardzo ciekawy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. co zrobic jesli na wypranej w tym srodku kurtce pojawiły sie zacieki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wybrać ją jeszcze raz, ale najlepiej na dłuższym czasie prania

      Usuń
  7. Miałam ten produkt.kurtki dobrze się doprały . polecam !

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)